KJF Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Nieuwste, outcome van een tut. C&C? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ik principe wel een mooie sig, maar de kleurencombinatie is niet echt goed. Eerst heb je rood, daarna blauw, en daarna groen. De 3 primaire kleuren, en alle 3 tezamen zijn ze niet zo mooi, vind ik. Dan is de render weer geel/bruin, nog een kleur dat er niet echt bij past. Daarnaast is er teveel background, en te weinig render. Je kon de render dus gerust wel wat groter maken, of wat lichtere effecten op de achtergrond plaatsen. Verder springt de render er ook niet echt uit. Je moet eens een nieuwe layer aanmaken, daarna met een donkere soft brush (+/- 100px) over de achtergrond gaan, en met een lichte over de render. Daarna zet je de layer op Overlay en speel wat met de Opacity. Zo zal de render er wat meer uitspringen. Border is standaard en goed, tekst valt wel mee. Goede font gekozen, alleen is dat vele rood erover niet mooi. Je krijgt van mij 65%. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.