arnie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik heb een probleem, ik had net een nieuwe auto getuned en ik wil die in mijn garage zetten in maria beach. en ik zet mijn auto in mijn garage en plots komen daar 2 gaste af en die gaan in mijn garage, tuurlijk schiet ik die neer en ik save. Maar de volgende dag als ik trug op san andreas speel, is mijn auto gestolen. Komt dit nu omdat er 2 gasten in mijn garage waren ofzo, echt RAAR. <_< Heeft iemand dit nog al meegemaakt? Reageren
X-TX Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Mijn hele garage met 5 auto's is leeg gehald ze hebben alleen Quad laten staan bij de gangar bij je eigen vliegveld, maar als daar mensen komen dan hoor ik het graag want ik zie niemand. Ik denk dat het gewoon aan het spel liegt kan niet anders. Reageren
Silverwing Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik heb dat ook al vaak gehad. Ik had het als ik meer dan 2 auto's in je garage zette. Het kan wel zijn dat die bende die auto heeft gestolen. :blink: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Dat is ook raar? Je zou toch verwachten dat het spel is zich afsloot??? Nooit gehoord :huh: heb je net zo mooi getuned Reageren
bjorn13 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 da komt toch als ge meer als 4 of 5 voertuige hebt staat dan hebt ge kans da die verdwijne <_< stom :angry: Reageren
hey dude Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ja dat had ik een keer met een cart en in een s verdwijning.... Reageren
X-TX Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 da komt toch als ge meer als 4 of 5 voertuige hebt staat dan hebt ge kans da die verdwijne <_< stom :angry: In die hangar bij het vliegveld kan meer in, maar als je met auto's vult dan kan je niet meer dan 5 volgens mij, en dan hou je nog 70% ruimte over :blink: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 da komt toch als ge meer als 4 of 5 voertuige hebt staat dan hebt ge kans da die verdwijne <_< stom :angry: In die hangar bij het vliegveld kan meer in, maar als je met auto's vult dan kan je niet meer dan 5 volgens mij, en dan hou je nog 70% ruimte over :blink: ja maar ik bedoel aleen die gewoone garages nie die groote op da vliegveld daar gaan een paar vliegtuigen in en motos en autos Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 (bewerkt) ja maar ik bedoel aleen die gewoone garages nie die groote op da vliegveld daar gaan een paar vliegtuigen in en motos en autos Is helemaal niet waar, kunnen 4 of 5(srry, weet niet precies) voortuigen in. De PS2 kan dit gewoon niet aan, al die auto's opslaan. Als je in meerdere garage's, meerdere getunde auto's zet kunnen er wel eens wat auto's verdwijnen. In dit topic staat ook dat je niet meer als 4 auto's in een garage moet zetten omdat dit de kans vergroot dat je ze kwijtraakt. <_< Dat is alles... Bewerkt: 1 maart 2005 door Bobbiescie Reageren
Pablo Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 is je auto gestolen, ga dan eens kijken bij het dichstbijzijnde grote politieburo grote kans dat je hem daar trug vind. bij mij stond er een sparrow <_< Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Maar auto's worden niet uit je garage gestolen, hoogstens als je op straat rijd. Ik heb dit namelijk wel meerdere keren gehad, dat er wat mensen bij mij in m'n garage liepen, en als ik dan gesaved heb en ik ga de volgende dag(real time) verder met GTA dan staan ze er gewoon... <_< Ik vind 't een vreemd verhaal... Reageren
peter99 Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) ooh nee he ,niet mijn mooie rooie vetgetunde sevannen met woppie-woppie Bewerkt: 2 maart 2005 door peter99 Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 ik had het eerst ook ik had een tank met monster truck in me garage en die is ook gejat en hij stond in het politie bureau Reageren
arnie Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 da komt toch als ge meer als 4 of 5 voertuige hebt staat dan hebt ge kans da die verdwijne <_< stom :angry: Niet alleen 4 of 5, bij mij stond er nog een andere wagen en een moto. Met mijn verdwenen auto waren er dat dus 3. Maar het is dus gewoon een fout in het spel ,dan ben ik al 'iets' geruster dat het niet aan mij ligt of dat ik men spel naar de zakken heb geholpen Reageren
Samurai Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 waar kan je je gestolen auto's terugvinden( op straat gestolen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.