Jump to content

probleem met mijn auto

Recommended Posts

Geplaatst:

niet, denk ik. zoals in het echt, de gasten jatten em en dan gaan ze naar een ander land. (Sa geval: andere stad) dus ik denk niet dat je hem zomaar trug kan vinden

Geplaatst:

ik had wel eens gehad dat toen ik bij de sf garage was alle pliesie wagens in mijn garage zetten pluus wat agenten ik had gesaved en ze waren er nog steets maar de agenten niet meer

maar ik had wel een keer (meerder malen zelfs) dat nadat ik een getunde wagen (met paint job) er in had gezed en dat hij na het saven helemaal wit was en hoe kan dat dan <_< <_< <_<

Geplaatst:
Mar 1 2005, 10:51 PM

is je auto gestolen, ga dan eens kijken bij het dichstbijzijnde grote politieburo

grote kans dat je hem daar trug vind.

Mar 2 2005, 02:38 PM

waar kan je je gestolen auto's terugvinden( op straat gestolen)

blind?

Geplaatst: (bewerkt)
Mar 1 2005, 10:51 PM

is je auto gestolen, ga dan eens kijken bij het dichstbijzijnde grote politieburo

grote kans dat je hem daar trug vind.

Mar 2 2005, 02:38 PM

waar kan je je gestolen auto's terugvinden( op straat gestolen)

blind?

blijkbaar <_<

En @ Mathiz, ik heb dit ook gehad en ik denk dat dit ligt aan dat je PS2 dat gewoon niet aan kan, al die auto's opslaan, zeker niet die getunde auto's... ;)

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:

Nou das RaaaR dat, dat gebeurd het is bij mij nog nooit gebeurd ik heb ze gewoon ering gestouwd en een paar dagen later (bij dat spel) stonden ze er gewoon nog :puh::D

Geplaatst:
Nou das RaaaR dat, dat gebeurd het is bij mij nog nooit gebeurd ik heb ze gewoon ering gestouwd en een paar dagen later (bij dat spel) stonden ze er gewoon nog :puh::D

Ten eerste, leer Nederlands, ten 2de

had je er dan wel allemaal getunde wagens in staan, toen ik dat had had ik 3 lowriders in m'n garage staan... weet niet hoe 't bij jou zit

Geplaatst:
Nou das RaaaR dat, dat gebeurd het is bij mij nog nooit gebeurd ik heb ze gewoon ering gestouwd en een paar dagen later (bij dat spel) stonden ze er gewoon nog  :puh:  :D

had je er dan wel allemaal getunde wagens in staan, toen ik dat had had ik 3 lowriders in m'n garage staan... weet niet hoe 't bij jou zit

Zo veel fouten maakt hij nou ook weer niet hoor ;)

Geplaatst:
Nou das RaaaR dat, dat gebeurd het is bij mij nog nooit gebeurd ik heb ze gewoon ering gestouwd en een paar dagen later (bij dat spel) stonden ze er gewoon nog  :puh:  :D

Zo veel fouten maakt hij nou ook weer niet hoor ;)

Dit is postboosten, dat ten eerste, en ten 2de, inderdaad, alleen de zinsopbouw klopt voor geen meter, en woorden die er dubbel instaan, is niet nodig... <_<

maar kom op zeg, weer even ontopic

De Playstation 2 en de Personel Computer hebben helaas niet het vermogen

om deze data op te slaan.

Daardoor kan het voorkomen dat noch de standaart automobielen, maar de getunede automobielen wit worden of helemaal van het geheugen verdwijnen.

ff op ze hollands als je te veel getunede auto's in je garage jenst (meestal meer dan 2) verdwijnen deze uit je garage, of worden ze wit

om dat je ouwe stoffige klote computer dit niet allemaal kan onthouwe.

every boddy happy? :D

@ Mathiz, dan zal ik het wel vekeerd hebben.

dit bericht is eigenlijk meer een kat dat mensen zeuren dat het bericht slecht is getypt terwijl er duidelijk wat staat. ;)

Bewerkt: door Pablo
Geplaatst:
ff op ze hollands als je te veel getunede auto's in je garage jenst (meestal meer dan 2) verdwijnen deze uit je garage, of worden ze wit

niet helemaal want dit gebeurde al bij mijn eerste getunde auto dus ik snap mijn ps2 niet helemaal is da ding dan zo dom

Geplaatst:

niet helemaal want dit gebeurde al bij mijn eerste getunde auto dus ik snap mijn ps2 niet helemaal is da ding dan zo dom

Nope, hij is niet dom. Pablo heeft gelijk, je PS2 kan al die auto's die jij saved, en zeker als ze getuned zijn, niet onthouden. Bij mij zijn er ook wel eens auto's wit geworden, of dat ik 3 auto's in m'n garage had staan en toen ik 'm de volgende dag opstarte dat er 2 weg waren. Ik denk dat de meeste mensen hier last van hebben...

En @ Pablo, hoe weet jij dat allemaal van die PC? Zeker van een andere site?

Ik heb een probleem, ik had net een nieuwe auto getuned en ik wil die in mijn garage zetten in maria beach. en ik zet mijn auto in mijn garage en plots komen daar 2 gaste af en die gaan in mijn garage, tuurlijk schiet ik die neer en ik save. Maar de volgende dag als ik trug op san andreas speel, is mijn auto gestolen. Komt dit nu omdat er 2 gasten in mijn garage waren ofzo, echt RAAR. <_< Heeft iemand dit nog al meegemaakt?

Ik denk niet dat het komt door die poppetjes ik heb namelijk zelf een keer een politie in mij garage opgesloten ( niet doodgeschoten) maar mij auto bleef er staan :)

EDIT: het is wel vaker gebeurt bij mij maar alleen met getunde autos Je hoort het wel aan het geluid van de ps2 dat hij oeite heeft met het loden van die getunde autos

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Geplaatst:

De PS2 heeft wel veel moeite met getunede auto's,

in alle garages in SF staan nu getunede auto's bij mij. Vandaag ff een rondje gereden, wat blijkt; 3 auto's verdwenen en 2 wit.

Ik maak me niet druk ik heb toch geld zat, maar ik vind het wel minder.

Er reden na dit rondje trouwens helemaal geen auto's meer op straat, alleen politie :blink:

Geplaatst:
De PS2 heeft wel veel moeite met getunede auto's,

in alle garages in SF staan nu getunede auto's bij mij. Vandaag ff een rondje gereden, wat blijkt; 3 auto's verdwenen en 2 wit.

Ik maak me niet druk ik heb toch geld zat, maar ik vind het wel minder.

Er reden na dit rondje trouwens helemaal geen auto's meer op straat, alleen politie :blink:

Ja dat heb je soms ook als je uit het ziekenhuis komt.

Zie je alleen taxi's en politie :puh:

Geplaatst:

Dit was niet 'even', ik heb een half uur van SF naar LV via LS terug naar SF gereden, en geen één normale auto tegengekomen. :blink:

Ik kon ook in geen enkele garage komen, wel irritant want ik wilde mijn 'getunede' feltzer in mijn garage zetten. :angry: :ph34r:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...