Jump to content

geld verdienen naar 100% te hebben uitgespeeld


guusje

Recommended Posts

ik had een vraagje? ik had gta IV pas gekocht en ik kreeg een berichtje van Roman dat hij werk voor me heeft enzo, nu was mijn vraag, is dat voor het hele spel en naar dat je het spel hebt uitgespeeld, of is dat voor een tijdje tot dat de missies van Roman zijn afgelopen

groetjes Guusje :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is dat niet voor altijd, want Romans Cab depot brand namelijk af. [/font]<--- spoiler heeft info over het verhaal. En het telt overigens ook niet mee voor de 100 procent, het is gewoon op wat extra geld te verdienen voor bijvoorbeeld wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een vraagje? ik had gta IV pas gekocht en ik kreeg een berichtje van Roman dat hij werk voor me heeft enzo, nu was mijn vraag, is dat voor het hele spel en naar dat je het spel hebt uitgespeeld, of is dat voor een tijdje tot dat de missies van Roman zijn afgelopen

groetjes Guusje :dans:

Dat werk dat hij voor je heeft is een zijmissie (telt voor 100%) en je kan het doen wanneer je wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

o ja, dat klopt ja. dat had ik ergens gelezen.

en bij welke missie brandt die garage af, want dan kan ik effe gauw geld verdienen.

en trouwens hoeveel geld krijg je dan voor een ritje, of hangt dat af van je rijstijl en hoelang je erover doet.

(ik hoop het niet, anders zal ik niet veel geld overhouden),

groetjes Guusje

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is dat niet voor altijd, want Romans Cab depot brand namelijk af. [/font]<--- spoiler heeft info over het verhaal. En het telt overigens ook niet mee voor de 100 procent, het is gewoon op wat extra geld te verdienen voor bijvoorbeeld wapens.

Ik denk dat het wel voor de 100% is, want na het afbranden van zijn bedrijf koopt hij later een nieuw.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, nee hoor want ik hem hem uitgespeelt en kan geen 'werk' als taxichauffeur meer doen. Wel een taxi ritje met zijn eigen taxi.

Ah ok, ik had dat werkje gedaan voordat zijn bedrijf afbrandde.[/font], dus ik kon het niet weten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt trouwens beter de CarThefts voor Stevie[/font] (een vriend van Brucie) doen. Ik heb nu inmiddels 1.000.000$ en ik heb de story-line helemaal uitgespeeld terwijl de meeste mensen 500.000$ bijna nog niet kunnen krijgen voor een archievement (X-doos).

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nog steeds voor Brucie racen dan krijg je $500 per race als je hem wint.

Je kan geld jatten uit winkel kassa's ( Bijv. Modo of Tw@ )

Als je een Securicar ( Gruppe 6 ) laat ontploffen zonder dat je er zelf in zit ligt er ook heel veel geld op straat.

En natuurlijk gewoon mensen vermoorden

Laterz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt trouwens beter de CarThefts voor Stevie[/font] (een vriend van Brucie) doen. Ik heb nu inmiddels 1.000.000$ en ik heb de story-line helemaal uitgespeeld terwijl de meeste mensen 500.000$ bijna nog niet kunnen krijgen voor een archievement (X-doos).

Maar dat ligt er ook aan he, ik heb ongeveer $400.000 en ik heb bij de keuzemissie op het laatst: Revenge gekozen. Als je deal kiest krijg je schijnbaar heel veel geld, hoeveel is dat eigenlijk?

maar goed,

Laterzz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...