Jon-asses Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Hey iedereen, Vandaag heb ik me beziggehouden met een filmpje te maken. Het verhaal gaat als volgt: Niko Bellic wil een nieuw leven starten na zijn oorlogsverleden en gaat naar zijn neef Roman in Liberty City. Hij denkt dat het daar rustig is en in het begin lijkt dat ook zo, totdat hij ontdekt dat Roman bedreigd wordt. Hij wil hen eruit redden met geweld. Maar uiteindelijk worden ze ontvoerd en meegenomen door Roman's vijanden. Ze laten hem beslissen: Of Niko doet hun vuile werkjes of ze sterven. Niko kiest het eerste: Bewerkt: 13 juni 2008 door Jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 Woow, goed gedaan joh Ook bijpasselijk muziekje, als het spannend word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 Knap gedaan ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 Knap gedaan ! Helemaal mee eens, leuk in elkaar gezet! wou dat ik wat meer vrije tijd had... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 Leuk gemaakt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 Ik vind het zeker heel leuk gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilc0 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 zeer mooi gemaakt! Maar als ik wat positieve feedback mocht geven, time die die laatste val iets beter met de muziek... dan komt die val op die auto nét iets beter uit, het is maar een tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lucasso Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 heel goed gedaan maar soms hoor je twee soundtracks door elkaar dat klinkt een beetje raar maar verder erg goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matt_buffalo Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 wel leuk gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Echt fantastisch! Als het aan mij lag dan was dat de reclame voor IV! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 heel goed gedaan zou ik zeggen. Doe zo voort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Mooi Gemaakt Zeg 9/10 KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Mooi gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.