Vkey Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Weet iemand hoe je de sirene van een politieauto kunt veranderen? Reageren
Traser Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ja door te overschreiden met een ander .txd of iets anders filetje. Je kan ze downloaden door op google New gta san andreas police sound + download in te typen Of gewoon ergens op www.gta3.net te zoeken. je hebt hier als het goed is een tool voor nodig die het erin kan zetten (geen Imgtool) Verder weet ik het niet Reageren
Vkey Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb namelijk een mod gedownload voor een Nederlandse politieauto, maar de sirene is nog steeds hetzelfde. Die wil ik veranderen in een Nederlandse sirene. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Een Nederlandse sirene kon ik zo snel niet vinden, maar ik ben wel deze tegengekomen. Ik hoop dat dit aan je wens voldoet.. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Je donwload Alci's SAAT GUI FrontEnd 1.0 Final, SAAT (San Andreas Audio Tool) En dan kun je de sirenes modden. Kijk wel eerst even deze Handleiding door . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.