[B]ig [S]moke Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik zag in een trailer van GTA4 dat niko zat te vechten en ik zag hem een hoge trap geven maar als ik iemand trap , trap ik aleen maar laag... Hoog wil niet.. Wie wil mij helpen Reageren
Hayte Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik zag in een trailer van GTA4 dat niko zat te vechten en ik zag hem een hoge trap geven maar als ik iemand trap , trap ik aleen maar laag... Hoog wil niet.. Wie wil mij helpen welke trailer was dat? probeer anders combinatie aanvallen? Reageren
freestyla Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 moet je combos proberen heb zo al eens iemand een achterwaartse trap gegeven ! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Als je speciale bewegingen wilt toepassen om tegen iemand te vechten kan je of indrukken, terwijl je richt met je vuisten natuurlijk. Dan zal Niko een speciale vechttechniek toepassen. Bewerkt: 13 juni 2008 door Hanneswasco Reageren
B-Dup Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Je moet eerst zijn tegenaanval counteren (dan gaat Niko bijvoorbeeld bukken) en dan pas kun je combo's doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.