Jump to content

SA spelen onder een GeForce4 met 64 megs RAM?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil graag SA op de pc spelen (SA:MP lijkt me ontzettend vet, en de mods niet te vergeten :D ), maar ik heb momenteel nog een GeForce4 Videokaart met maar 64mb Geheugen (over twee maanden koop ik een nieuwe, een GeForce7). Aangezien dit het minimale is om SA te kunnen draaien, wil ik het BIOS zo instellen dat er een gedeelte van mijn RAM gebruikt wordt om mijn Videogeheugen te vergroten. Maar is dat wel genoeg om SA een beetje soepel te laten lopen? Is dat wel geschikt als tijdelijke oplossing? Of heeft het geen zin en moet ik toch maar twee maanden geduld hebben? Alvast Bedankt!

Geplaatst:

Heb je al gekeken op wikigta? >Hier< staan de systeemeisen voor GTA SA, 64MB en geforced 3 of beter. Lijkt mij dat je voorlopig al kan beginnen.

Veel plezier met GTA SA ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vraag is eigenlijk meer of het wel soepel genoeg draait om lekker te kunnen spelen (half RAM, half VRAM). Maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie ;) !

Bewerkt: door brbgtaplayer
Geplaatst: (bewerkt)

Als je SA installeert zal tijdens de installatie een configuratie worden bepaald aan de hand van jou systeem. Je kan misschien niet alle resoluties soepel gebruiken, maar dat is ook een kwestie van settings uittesten. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Ja dat wist ik dus niet want ik heb hem dus nog nooit op de PC geinstalleerd :bonk: . Nou ja, nu weet ik het wel, dus laat ik maar eens drie vijfjes uit mijn zak halen. Hartstikke bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...