Jump to content

Geen politie ?


Genie

Recommended Posts

Hallo luitjes,

Ik heb gta 4 al een tijdje uitgespeelt zoals de meeste hier. Nu speel ik af en toe lekker in de vrije tijd mode omdat ik alles heb vrij gespeelt. Maar die cops komen zo snel en dat is vrij iritant als je puur aan het rotzooien bent ! Ik werk nu pas met cheats, maar dat schiet ook niet op want dan moet ik telkens mijn tel omhoog halen en vervolgends lose warrenty cheat in drukken. Als je geschoten word gaat je tel ook weer omlaag dus een helse gedoe.

Weet iemand of er nog een cheat aankomt waarbij de Cops volledig kan worden uitgeschakelt? Lekker vrij rond knallen zonder cops, dat lijkt mij ultiem genieten van LC.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, die is er niet. Je kan wel Health en Armor erbij cheaten, en je 'wanted level lowen'.

Overigens is het niet zo moeilijk om te ontsnappen van de politie, kwestie van wegrijden, en zorgen dat je onderweg geen andere politie-man/auto tegenkomt (dmv je kaartje).

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Geloof me, zonder cops wordt dit spel ook saai na een tijdje

Je hebt soms gewoon politie nodig om de spanning erin te houden

Het is toch sowieso niks aan dat je ongestraft mensen neer kan knallen zonder dat er iets gebeurt?

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft niet voor mij bepaalt te worden of ik dat wil, ik wil ZELF de keuze hebben of ik het wil of niet. En dat vind ik best spijtig, ik had wel aardig leuke ideeën die ik nu niet 123 kan uitvoeren zonder heel snel door de cops achtervolgd te worden.

Maar goed mijn antwoord is gevuld. Kan helaas niet uitschakelen. Dan maar eigen multiplayer map aan maken zonder cops.

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft niet voor mij bepaalt te worden of ik dat wil, ik wil ZELF de keuze hebben of ik het wil of niet. En dat vind ik best spijtig, ik had wel aardig leuke ideeën die ik nu niet 123 kan uitvoeren zonder heel snel door de cops achtervolgd te worden.

Maar goed mijn antwoord is gevuld. Kan helaas niet uitschakelen. Dan maar eigen multiplayer map aan maken zonder cops.

Groeten

Ja dat kan heel simpel start gewoon party mode op en blijf er in je eentje inzitten en je hebt een open stad voor je zonder cops ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
maar infecteerd cheats je spel niet???? :?

nee, dat is een oud fabeltje...

EDIT: er was volgens mij wel iets met een achievement die je dan niet meer kon halen, maar detailles weet ik niet...

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Even samengevat van het hierboven genoteerde:

Cheats "infecteren" niet je verdere verloop in de game. Wel zijn er enige achievements op de 360 die je na het gebruiken van cheats niet meer kan halen (op die ene savegame althans).

Je kan wél in een Liberty City zonder cops doen wat je wil. Hiervoor zijn twee opties:

Optie 1:

Multiplayer>Party mode = Liberty City zonder cops, inclusief veel wapens

Optie 2:

Multiplayer> custom match> freemode> private slots op max. Zo blijf je in je eentje in de free mode tenzij je zelf iemand invite.

Zelf zou ik gaan voor optie 2: Met deze optie kan je nmlk alles zelf instellen, zoals weather, cops, type of weapons, vehicles etc. etc. Ook zou je kunnen kiezen voor een bepaald aantal private slots. De private slots staan voor het aantal spelers wat je zelf kan inviten. Max is 16. Selecteer je een getal onder max, kunnen er dus wel random wat spelers in jou freemode joinen. Bijvoorbeeld bij 10 private slots, kunnen er nog vijf bijkomen. Sniperfeestje tussendoor! :tu:

Een leuke is om van tevoren de "Blips" en "gamertag" uit te zetten in de lobby voordat je de freemode begint. Blips zijn de gekleurde bolletjes op je map. Als je die uitzet, zie je dus van tevoren andere gamers niet aankomen.

Gamertag is de naam boven je character. Als je deze uitzet, zie je alléén het gekleurde bolletje boven je tegen- of medespelers.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Even samengevat van het hierboven genoteerde:

Cheats "infecteren" niet je verdere verloop in de game. Wel zijn er enige achievements op de 360 die je na het gebruiken van cheats niet meer kan halen (op die ene savegame althans).

Je kan wél in een Liberty City zonder cops doen wat je wil. Hiervoor zijn twee opties:

Optie 1:

Multiplayer>Party mode = Liberty City zonder cops, inclusief veel wapens

Optie 2:

Multiplayer> custom match> freemode> private slots op max. Zo blijf je in je eentje in de free mode tenzij je zelf iemand invite.

Zelf zou ik gaan voor optie 2: Met deze optie kan je nmlk alles zelf instellen, zoals weather, cops, type of weapons, vehicles etc. etc. Ook zou je kunnen kiezen voor een bepaald aantal private slots. De private slots staan voor het aantal spelers wat je zelf kan inviten. Max is 16. Selecteer je een getal onder max, kunnen er dus wel random wat spelers in jou freemode joinen. Bijvoorbeeld bij 10 private slots, kunnen er nog vijf bijkomen. Sniperfeestje tussendoor! :tu:

Een leuke is om van tevoren de "Blips" en "gamertag" uit te zetten in de lobby voordat je de freemode begint. Blips zijn de gekleurde bolletjes op je map. Als je die uitzet, zie je dus van tevoren andere gamers niet aankomen.

Gamertag is de naam boven je character. Als je deze uitzet, zie je alléén het gekleurde bolletje boven je tegen- of medespelers.

Kijk hier heb ik wat aan, harstikke bedankt !! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...