dJiMpiE Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 je kan het beste racen in een Ranger Onzin -_- Ligt er net aan wat je fijn vindt Ik heb Wu Zi Mu met een Buffalo gehaald ,, vriend van mij met een Banshee ... Maakt niet heel veel uit Ligt aan je eigen driving skills Reageren
Samurai Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 ik ben erdoor ik zit nu in San Fierro er mag dus een slotje op Reageren
Tmzom Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 EEN TIP VAN MIJ: Je kunt het parcours in 2 stukken verdelen: Het beginstuk: met alle haarspeldbochten, en het stuk dat je de brug over moet over de rivier. Mijn tip: rij rustig achter de andere aan zonder schade op te lopen, als je dan eenmaal over de brug bent, GAS EROP, Vanaf dit stuk is het een grote lange weg... Alleen de laatste 500 meter moet je afremmen.. Bij mij is het gelukt Reageren
Samurai Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 ik zei dat ik al in SF was, dus deze topic mag een slotje krijgen Ben nu bezig met 555 We tip Reageren
X-Zero Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) dit is voor alle leden er hoeft niet overal een slotje op dit is een goede topic over die missie, wie een bericht met slotje post wordt gerekend als spam... Bewerkt: 10 maart 2005 door the straight people killer Reageren
loempiaman Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 dit is voor alle leden er hoeft niet overal een slotje op dit is een goede topic over die missie wie een bericht met slotje post wordt gerekend als spam... en dat bepaal jij, <_< er staat toch in wat je moet doen. en zo moeilijk is die missie nou ook weer niet. het is de zelfde weg bij wu zi mu ofzoiets. alleen dan omgekeerd. dus waarom geen slotje? Reageren
The Godfather Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 wow wow wow....de enige die een slotjes zetten zijn mods en hoger. wie vanaf nu om een slotje vraagt krijgt een waarschuwing!!! laat dit dus duidelijk zijn. straight...ik snap dat je wilt helpen...maar je kon het ook iets subtieler typen voor verdere vragen stuur een pb....en nu weer ontopic Reageren
Tmzom Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 wow wow wow....de enige die een slotjes zetten zijn mods en hoger.wie vanaf nu om een slotje vraagt krijgt een waarschuwing!!! laat dit dus duidelijk zijn. straight...ik snap dat je wilt helpen...maar je kon het ook iets subtieler typen voor verdere vragen stuur een pb....en nu weer ontopic Heey... Ik heb 20% waarschuwing Is er ook een manier om dat weg te krijgen ? Ik gedraag me goed Reageren
The Godfather Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 dude....ik zei net "voor verdere vragen stuur een pb" maak hier dan ook gebruik van....heb geen zin om boos te worden. NU ECHT ONTOPIC: Reageren
Renne Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Je nog langer goed gedragen Als je echt goed gedraagt krijg je hem wel weg Reageren
Samurai Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 we zijn alweer offtopic, nu beter luisteren naar the godfather Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.