Jump to content

Probleem na gebruik van mods

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

HELP IK GING EERST MODDE MET GTASA, GING EERST GOED EN TOEN NIET MEER.

ALS IK HEM TOEN WILDE OPSTARTEN SLOOT HET SPEL VAN ZELF WEE AF :N

NU HEB IK HEM OPNIEUW GEINSTALLEERD EN NU ALS IK HEM OPSTART EN DAN OP NEW GAME KLIK GAAT HET SPEL LADEN EN LOOPT IE HALVERWEGE VAST :N

PLEASE IEMAND :-(

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp. Daarnaast het verzoek om niet alles in hoofdletters te typen.
Geplaatst:

NU HEB IK HEM OPNIEUW GEINSTALLEERD EN NU ALS IK HEM OPSTART EN DAN OP NEW GAME KLIK GAAT HET SPEL LADEN EN LOOPT IE HALVERWEGE VAST :N

Heb je nadat je SA opnieuw geinstalleerd hebt weer gemod of nog niet? En vergeet niet Caps Lock uit te zetten, nu staan er namenlijk alleen maar hooftletters. :puh:

Geplaatst:

Heb je nadat je SA opnieuw geinstalleerd hebt weer gemod of nog niet? En vergeet niet Caps Lock uit te zetten, nu staan er namenlijk alleen maar hooftletters. :puh:

nee ik heb nog niet gemod:N

Geplaatst:

nee ik heb nog niet gemod:N

Probeer SA dan eens op een andere pc waar het spel nooit op heeft gestaan te installeren. Als dat niet werkt dan is je spel kapot. Dan moet je het repareren met ISObuster. (het is freeware dus gratis :dans:) En nee, dat is niet dat nieuwe dat nieuwe enegrie drankje.

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik het zo hoor, dan heb je ergens een probleem bij het modden. Je hebt nu denk ik ook weer gemod, maar waarschijnlijk heb je een verkeerde versie. Met bepaalde versies kun je niet modden.

Kijk rechtsonderin je beginscherm (het scherm wat je na de intro krijgt):

Wat staat er Welke versie heb je Kan je modden
Niets V1.00 Ja
V1.01 V1.01 Nee
V2.00 V2.00 Nee

Als je een versie bezit waar je niet mee kunt modden, moet je de patch downloaden. Als je hem gedownload hebt, start je hem op. Druk een paar maal op 'Next' totdat er om de locatie van je GTA San Andreas wordt gevraagd. Er zal al een locatie staan, dat is de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt. Als hij hier ook daadwerkelijk is geïnstalleerd, kan je verder gaan. Zoek hem anders op via '...'. Ga verder via 'Next', laat de patch z'n werk doen en je hoeft alleen nog af te sluiten via 'Exit'. Modden is mogelijk, dus mogelijk is het probleem verholpen.

Edit: 't kleine bericht dat je al gemod had zie ik nu. Ga eens naar 'GTA San Andreas User Files' in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Zoek daar het bestand 'gta_sa.set' op en verwijder het. Wil nog wel eens oplossing bieden, succes :)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Heey ik heb ook iets raars :ch: ik heb ook GTA-SA gemod en als ik het spel wil spelen speel ik het maar na 5min. dan word het beeld helemaal onscherp en zie ik geen wegenofzoo meer :?

Kunnen jullie Mij helpen ? Groeten

Geplaatst:

Ik heb ook een probleem :N ik heb nederlandse amulance en nederlandse politie gedownload voor SA en als ik mijn savegame kies dan halverwege het laden sluit hij vanzelf af!!!! :N:cry: ALSJEBLIEFT HELP ME!!!!!IK WIL DIE NEDERLANDSE POLITIE EN AMBULANCE MAAR HIJ DOET HET NIET!!!DIT IS ECHT DRINGENT!!!!

Geplaatst:

Lees eerst de overige uitleg hierboven eens door. Helpt dit niet, dan is er vermoedelijk iets fout gegaan bij de handling.cfg. Deze moet, naast de txd en dff files, ook vaak worden aangepast. Kijk in de Readme naar de stukjes van de wagens die je moet vervangen in de handling.cfg.

Geplaatst:

Ik had dit probleem eerst ook. Het beste is om alle MODS eraf te gooien, en dan het spel opnieuw te instaleren. Doet dit probleem zich nog steeds voor, raad ik je aan om het spel niet meer te spelen, of je computer opniew te instaleren.

(bij mij ging het op die manier over)

Geplaatst:

kijk wat je moet doen is dit je moet gta san andreas verwijderen en daarna een nieuwe map aanmaken in die map moet je gta san andreas installeren waarom nou kijk nu heb je een mod gedownload die voor altijd blijft zitten ok al verwijder je gta san andreas en installeer je hem weer dan installeer ie die mod ok weer kijk maar :cya:

Geplaatst:
kijk wat je moet doen is dit je moet gta san andreas verwijderen en daarna een nieuwe map aanmaken in die map moet je gta san andreas installeren waarom nou kijk nu heb je een mod gedownload die voor altijd blijft zitten ok al verwijder je gta san andreas en installeer je hem weer dan installeer ie die mod ok weer kijk maar :cya:
Waarom zou je dat denken? Als je GTA San Andreas verwijdert, verwijdert hij de GTA San Andreas-map ook. Als er nog iets blijft staan, moet je dat verwijderen, maar volgens mij blijft er niets staan.

Wat wel blijft staan is 'GTA San Andreas User Files' in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Er zijn modificaties (zoals Design Your OWN Mission) die via een bepaalde methode in die map gezet worden, dus die moet je wel verwijderen.

Geplaatst:

Als dat laadbalkje halverwege stopt, ( ergens in het midden)

dan is er iets mis met de Gta3.img ( dat bestand waarmee je andere auto's enz. inzet).

Open de Gta3.img met een Img tool.

Rechtsonderin zie je hoeveel bestanden erin zitten.

Als er ook maar 1 meer of 1 minder is dan dat het hoort te zijn,

stopt hij vanzelf.

Als het goed is heb je: 16316 bestanden in je Gta.img.

Als dat niet zo is, moet je je spel opnieuw installeren, of het missende bestand zoeken ( dat héééél veel werk is).

klikoe

Geplaatst:
Als ik het zo hoor, dan heb je ergens een probleem bij het modden. Je hebt nu denk ik ook weer gemod, maar waarschijnlijk heb je een verkeerde versie. Met bepaalde versies kun je niet modden.

Kijk rechtsonderin je beginscherm (het scherm wat je na de intro krijgt):

Niets V1.00 Ja
V1.01 V1.01 Nee
V2.00 V2.00 Nee

Als je een versie bezit waar je niet mee kunt modden, moet je de patch downloaden. Als je hem gedownload hebt, start je hem op. Druk een paar maal op 'Next' totdat er om de locatie van je GTA San Andreas wordt gevraagd. Er zal al een locatie staan, dat is de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt. Als hij hier ook daadwerkelijk is geïnstalleerd, kan je verder gaan. Zoek hem anders op via '...'. Ga verder via 'Next', laat de patch z'n werk doen en je hoeft alleen nog af te sluiten via 'Exit'. Modden is mogelijk, dus mogelijk is het probleem verholpen.

Edit: 't kleine bericht dat je al gemod had zie ik nu. Ga eens naar 'GTA San Andreas User Files' in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Zoek daar het bestand 'gta_sa.set' op en verwijder het. Wil nog wel eens oplossing bieden, succes :)

Je hebt een fout in je tabel, hier een correcte versie ervan:

Niets V1.00 Ja
V1.01 V1.01 JA
V2.00 V2.00 Nee
Geplaatst:
[citaat verwijderd]

Niets V1.00 Ja
V1.01 V1.01 JA
V2.00 V2.00 Nee
:N Ik heb 't wel goed hoor, want met V1.01 kun je niet modden. V1.01 krijg je door de patch van NoMoreHotCoffee.com (wat volgens de titel al zegt dat ze tegen de HotCoffee-mod zijn). Omdat ze dus tegen HotCoffee zijn, brachten ze een patch uit die V1.00 in V1.01 verandert. Je kan daar dus níet mee modden...
Geplaatst:
[citaat verwijderd]

Niets V1.00 Ja
V1.01 V1.01 JA
V2.00 V2.00 Nee
:N Ik heb 't wel goed hoor, want met V1.01 kun je niet modden. V1.01 krijg je door de patch van NoMoreHotCoffee.com (wat volgens de titel al zegt dat ze tegen de HotCoffee-mod zijn). Omdat ze dus tegen HotCoffee zijn, brachten ze een patch uit die V1.00 in V1.01 verandert. Je kan daar dus níet mee modden...

Volgens mij kun je v1.01 wel modden, alleen kun je geen hot coffee meer gebruiken. Het is alleen een patch het is geen grote update die grote dingen verandert. volgens mij vergis je V1.1 met V1.01.

V2 is ook te modden alleen is dat overdreven moeilijk om te doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...