Mister Fuji Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Waar zijn de Easter Eggs in GTA3, als ze er al zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Zover ik weet alleen dat bordje met youre wasnt able to get her you know meer niet ow ja toch wel dat er na de berg bij shoreside vale nog meer plaatsjes liggen. maar daar kan je helaas niet bijkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Ja, er zijn er wel een aantal. Inderdaad de merkwaardige plaatsnamen op de radar en het bordje "You weren't supposed to be able to get here, you know?", maar er zijn er nog een paar. In het Internetcafé "Tw@" zie je screens van GTA en GTA2, je kunt de maan sniperen, net als in GTA VC, het sterrenbeeld Rockstar is ook van de partij en de "Elvis Zombie Found blaadjes" zijn er natuurlijk ook. Ik zal wel wat screens maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 graag, je samenvatting bij VC is ook geweldig, en aangezien ik bij 3 niet echt grote dingen kan vinden, jammer, dacht ik, ik roep de hulp van het forum in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 'kee, daar gaan we weer! You weren't supposed to be able to get here you know! Droge humor van Rockstar. Het is niet echt lastig om hier te komen, zoals vaak beweerd wordt, maar je moet wel het trucje doorhebben. Ga naar de locatie aangegeven op het kaartje. Naast het gebouw kom je een trap tegen. Rijd met een busje, bijvoorbeeld een Moonbeam, tot bovenaan de trap en stap uit. Spring met behulp van het busje op het dak. Spring aan de andere kant weer van het dak af, zodat je in een ommuurde tuin met bomen belandt. Loop naar achteren en je komt een bord tegen met de tekst "You weren't supposed to be able to get here, you know!" ("Het was helemaal niet de bedoeling dat je hier kan komen, weet je!") Je kunt de tuin weer verlaten via een helling tegen de muur. Zombie Elvis Found! Op één van de twee bladen die overal in de stad rondwaaien staat het volgende: "Liberty Cock" "[...] zombie Elvis found!" (wat erboven staat kan ik niet lezen... Wie biedt?) "Win shit!" Sterrenbeeld 'Rockstar' In het oosten is bij heldere nacht dit sterrenbeeld te zien. TW@ In het internet Café 'TW@' staan twee computers waarop GTA & GTA2 draaien. (Bij GTA2 kan ik je zelfs het level nog geven; Level 2 :lol: ) Moonhoax Schiet met de sniper op de maan om hem van grootte te doen veranderen! Je kunt kiezen tussen groot en klein. Ghosttown De straat waar het introfilmpje zich afspeelt is ook te vinden in Liberty City, maar niet op een eenvoudige manier. Om hier te komen zul je om de bergen heen moeten vliegen met de Dodo, en dit vereist behoorlijk wat oefening. Mocht je er toch ooit aankomen, houd dan in je achterhoofd dat niets in Ghosttown 'solid' is; je gaat dwars door de gebouwen heen. Met dank aan 8-Ball voor zijn screen en Dodo-vliegkunsten. Signature..? Helemaal in het noorden van de kaart zie je deze merkwaardige namen op de radar verschijnen. Het GTA-equivalent van het signeren van een kunstwerk, zeg maar. Wederom dank aan 8-Ball voor de screen. Af te werken lijstje: -Gruppe Sechs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Prachtig, op precies dezelfde manier als de VC EasterEgg's. Zijn er in GTA3 ook aanzienlijk minder dan in VC?, of als je maar lang genoeg zoekt kom je er vanzelf wel genoeg tegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 Er zijn er zeker minder dan in GTA VC, in ieder geval minder 'echte' eggs, maar volgens mij ook minder kleine geintjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 Hier nog wat plaatjes van Phils Caravan: Saterday Night Feaver: Saterday Night Beaver? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2005 In de Subways Stations hangen erg veel Eastereggs, ook eentje van de Godfather (je weet tog, DIE film ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) Musicalfanaten Helemaal rechts zie je een hoogstwaarschijnlijke persiflage op de musical "Hair" "Annie" wordt "Fannie", "Saturday Night Fever" wordt "Saturday Night Beaver" en "Cats" wordt "Rats" Filmfanaten Bekende films met andere namen, oa 'Goodfellas', hier als 'Badfellas' Vooruitblikken? He, dat ken ik ergens van? See you in Miami, Vice City misschien? Lol... Een pylon op je hoofd, wat een lol... <_< Bewerkt: 27 maart 2005 door Mister Fuji Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Grupe Sechs Grupe Sechs als bankbedrijf, een persiflage op een zwitsers bankbedrijf. Dit spreek je in het Engels alleen wat leuker uit... We Want You! Liberty City Army is ook al op zoek naar mensen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 In dezelfde afbeelding: de bekende musical '42nd Street' wordt '69th Street'. De poster 'Soldiers of Misfortune' komt overigens ook terug in GTA Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 je hebt ook van die reclameborden waar ZIP opstaat in gta SA kun je winkelen in ZIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 Salvatore Leone is afgeleid van iemand die heet: Sylvester Stallone Waar ik die naam tegen kwam? In het TV Tips topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Wiezo zou hij daarvan afgeleid zijn? Als namen op elkaar lijken, maar ze verder niks overeenkomstigs hebben, hoeven ze toch niet van elkaar afgeleid te zijn. Ik zie Salvator Leone nog niet 6 keer achter elkaar op het nippertje een bokswedstrijd winnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.