need my speed Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Ik zie Salvator Leone nog niet 6 keer achter elkaar op het nippertje een bokswedstrijd winnen... Dat ik niet snappen? Even spoiler taqs uit proberen hoor. Werkt goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 hij bedoeld....dat er geen overeenkomsten tussen Sylvester en Salvatore zijn. Stallone speelde in Rocky (boksfilm) en dat zie je Leone niet zo gauw doen....duidelijker zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Ja, maar ik bedoelde alleen qua naam he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Het is misschien een beetje topicbumb maar er is iemand die het spel gemaakt heeft (een artist) en die heet Adam Cochrane. Is er niet toevallig een Cochrane Dam in het spel. Bewijs hebben? Klik hier dan maar en scroll naar beneden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 @flitskikker, die link doet het niet, ik zie alleen een groot zwart plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 als je naar beneden scrolt blijft het zwart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) ik zet hem zo nog wel een keer neer. EDIT: Klik hier voor het hele filmpje en kijk bij de 0:50 seconden naar artists en daar staat hij in het rijtje. (Met dank aan RapidShare.de voor het online zetten) Bewerkt: 15 augustus 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Misschien bump ik nu maar voor degene die SA hebben gespeeld, in Shoreside staat een bord met ZIP, en er onder staat iets over kleren, misschien de kleding winkel ZIP uit SA? :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Misschien bump ik nu maar voor degene die SA hebben gespeeld, in Shoreside staat een bord met ZIP, en er onder staat iets over kleren, misschien de kleding winkel ZIP uit SA? :'D Dat is al verteld in dit topic maar het is wel waar.. Ik heb volgens mij nog een nieuwe.. :'D Als je "Big 'N Veiny" hebt gehaald (dat is de laatste missie van El Burro) komt er een pakketje met XXX Magazines bij de deur van je Hide Out in Portland te liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 heb je daar een screenshot van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 heb je daar een screenshot van? Nee maar wel een foto: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 ik heb nog een geintje van de makers van het spel ontdekt, hij staat bij francis intl. airport.: DON'T EVER THINK OF PARKING HERE. (denk er niet aan om hier te parkeren) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 haha, is me nog niet opgevallen.. goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedRat Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Dat met die film in GTA3 ''badfellas'' (ofzoiets) Heb je ook in Vic City. En de film van GTA3 Pirates in men pants daarvan heb je in SA ook een hotel in Las Ventura's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 ghosttown is mijn favoriet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.