maudeko Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 als ik ga spele gaat CJ van zelf lope zonder da tik iets doe:S hoe kan ik dit voorkome?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Kijk eens of er ook een toets (de W-/A-/S-/D-toets?) vast zit, of heb je toevallig er eens een glas Rivella (dat is een frisdrank) of een andere vloeibare stof op laten vallen? Het kan in ieder geval aan je toetsenbord liggen, pak eens een ander toetsenbord of trek de kabel van je toetsenbord eruit (als hij draadloos is, gewoon de sensor eruit trekken). Als het probleem dan verholpen is, ligt het inderdaad daaraan. Een paar ferme tikken (op eigen risico) willen sóms nog wel eens helpen. Bewerkt: 13 juni 2008 door VWO-er Reageren
maudeko Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Kijk eens of er ook een toets (de W-/A-/S-/D-toets?) vast zit, of heb je toevallig er eens een glas Rivella (dat is een frisdrank) of een andere vloeibare stof op laten vallen? Het kan in ieder geval aan je toetsenbord liggen, pak eens een ander toetsenbord of trek de kabel van je toetsenbord eruit (als hij draadloos is, gewoon de sensor eruit trekken). Als het probleem dan verholpen is, ligt het inderdaad daaraan. Een paar ferme tikken (op eigen risico) willen sóms nog wel eens helpen. nee dat is het niet want nu als ik typ is het toetsenbord gwn normaal, en nu blijft dat mannetje lope:S Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Heb je modificaties geïnstalleerd? Modificaties willen nog wel eens problemen opleveren. Verwijder anders eens het bestandje 'gta_sa.set' in 'GTA San Andreas User Files', welke weer te vinden is in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Als je het verwijdert, zijn je instellingen (Draw Distance, Volume etc.) gereset, verder heeft het geen gevolgen. Reageren
maudeko Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Heb je modificaties geïnstalleerd? Modificaties willen nog wel eens problemen opleveren. Verwijder anders eens het bestandje 'gta_sa.set' in 'GTA San Andreas User Files', welke weer te vinden is in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Als je het verwijdert, zijn je instellingen (Draw Distance, Volume etc.) gereset, verder heeft het geen gevolgen. ff proberen:P en ikheb ook geen filmpje als ik gtasa opstart Heb je modificaties geïnstalleerd? Modificaties willen nog wel eens problemen opleveren. Verwijder anders eens het bestandje 'gta_sa.set' in 'GTA San Andreas User Files', welke weer te vinden is in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Als je het verwijdert, zijn je instellingen (Draw Distance, Volume etc.) gereset, verder heeft het geen gevolgen. ff proberen:P en ikheb ook geen filmpje als ik gtasa opstart lukt niet als ik gta_sa.set weghaal, dan blijgt ie het gwn doen:S >>> Door -Matthijs: Dubbelpost samengevoegd, gebruik de volgende keer even de "Bewerk-knop".<<< Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Heb je modificaties geïnstalleerd? Modificaties willen nog wel eens problemen opleveren. Verwijder anders eens het bestandje 'gta_sa.set' in 'GTA San Andreas User Files', welke weer te vinden is in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Als je het verwijdert, zijn je instellingen (Draw Distance, Volume etc.) gereset, verder heeft het geen gevolgen. ff proberen:P en ikheb ook geen filmpje als ik gtasa opstart lukt niet als ik gta_sa.set weghaal, dan blijgt ie het gwn doen:S dus jij bedoeld wat ik denk dat cj van zelf naar voren of rechts links achter loopt zonder dat jij het wilt tog ? want ik krijg het ook soms als hij naar voren loopt dan druk je ook bv voren in dan stopt hij alvastgeluk Reageren
maudeko Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Heb je modificaties geïnstalleerd? Modificaties willen nog wel eens problemen opleveren. Verwijder anders eens het bestandje 'gta_sa.set' in 'GTA San Andreas User Files', welke weer te vinden is in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten'). Als je het verwijdert, zijn je instellingen (Draw Distance, Volume etc.) gereset, verder heeft het geen gevolgen. ff proberen:P en ikheb ook geen filmpje als ik gtasa opstart lukt niet als ik gta_sa.set weghaal, dan blijgt ie het gwn doen:S dus jij bedoeld wat ik denk dat cj van zelf naar voren of rechts links achter loopt zonder dat jij het wilt tog ? want ik krijg het ook soms als hij naar voren loopt dan druk je ook bv voren in dan stopt hij alvastgeluk ja dat heb ik ook, maar hoe gaat het weer weg???? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Heb je misschien invoerapparatuur op je PC aangesloten? Een joystick bijvoorbeeld kan ervoor zorgen dat CJ gaat lopen, zonder dat jij daar opdracht toe gegeven hebt. Zorg er in ieder geval voor dat dergelijke apparatuur tijdens het spelen niet aangesloten is, mocht dit wel het geval zijn. Reageren
Ophion Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik had onlangs het zelfde probleem. Ik had een draadloos toetsenbord en toen ik de linker pijl in had gedrukt en hij had geen signaal meer, begon hij gewoon met doorlopen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.