Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ik heb een probleem met CJ, Ik heb hier al iets van 2x last van. Ik dacht, ik start SA even opnieuw op, maar nee. Ik heb hier ook al gekeken. Maar daar ben ik ook al niks van wijzer geworden. Ik heb dat plaatje op internet gevonden, maar het is bij mij precies het zelfde. Ik heb geen mods geïnstalleerd, en ook verder niks vreemds gedaan met SA. Iemand een oplossing? Reageren
iamyourghost Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Is het niet beschadigd aan de achter kant ? of je kan de hele map verwijderen alles van Sa en dan instaleert hij het weer shoon opnieuw ? alvast geluk iamyourghost Bewerkt: 13 juni 2008 door iamyourghost Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Lees eerst even >dit topic< door, misschien heb je daar wat aan. Heb je trouwens wel de nieuwste drivers voor je graphische kaart? Reageren
jurgen1 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Het kan zijn dat je bestanden beschadigt zijn. In dit geval raad ik je aan sa over nieuw te installeren. veel geluk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.