Jump to content

Car Service verdwenen..?


Scarface92

Recommended Posts

Hey leden!

Voorheen kon ik alltijd naar het nummer van Roman's Car Service bellen en dan stuurde hij een Cab naar jou toe.

Dat was erg handig alleen nu is de optie zomaar verdwenen! Hij staat niet meer tussen de lijst van Roman.

Ik ben nu op de 43 %, zou de Storyline er misschien mee te maken kunnen hebben :?

Alvast bedankt,

GTTO :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey leden!

Voorheen kon ik alltijd naar het nummer van Roman's Car Service bellen en dan stuurde hij een Cab naar jou toe.

Dat was erg handig alleen nu is de optie zomaar verdwenen! Hij staat niet meer tussen de lijst van Roman.

Ik ben nu op de 43 %, zou de Storyline er misschien mee te maken kunnen hebben :?

Alvast bedankt,

GTTO :clown:

dat komt omdat zijn taxicervice is afgebrand ( het is in de fik gestoken door vijanden van nico en romand; dat komt in een missie voor )

maar als je verder in het spel komt, richt roman een nieuw taxi bedrijf op dus dan kan je wel weer taxi's nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey leden!

Voorheen kon ik alltijd naar het nummer van Roman's Car Service bellen en dan stuurde hij een Cab naar jou toe.

Dat was erg handig alleen nu is de optie zomaar verdwenen! Hij staat niet meer tussen de lijst van Roman.

Ik ben nu op de 43 %, zou de Storyline er misschien mee te maken kunnen hebben :?

Alvast bedankt,

GTTO :clown:

dat komt omdat zijn taxicervice is afgebrand ( het is in de fik gestoken door vijanden van nico en romand; dat komt in een missie voor )

maar als je verder in het spel komt, richt roman een nieuw taxi bedrijf op dus dan kan je wel weer taxi's nemen.

Lezen, heet zoiets. Ik ben op de 43 % en allang voorbij het 1e eiland waar dus de brand was geweest.

Inmiddels kreeg Roman weer een nieuw Taxi bedijf en kon ik weer bellen, tot nu.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

In de stats moet je kijken naar Roman like: ..%. Als dit lager is dan (zo uit mijn hoofd) 60% procent dan krijg je dus geen taxi's meer. Dan moet je dus weer daten zodat je genoeg procenten krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...