maudeko Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ik wil modden in gtasa maar ik heb alle stappen gevolgd wat ik moest doen ik moest hem downgraden nr v1.0. ik heb v2.0. maar als ik zo'n downgrader uitvoer staat er dat ie al gedowngrade is maar als ik bij de scriptfile kijk en dan eigenschappen staat er dat ie 562kb is. en als ie 568kb is, dan moet het v1.0 zijn heb ik ergens anders op dit forum gelezen. HELPP Reageren
padrini Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 staat er bij jou als je het spel opstart nog 2.0 rechtsonderin het scherm zoja dna is de downgrade neit geod gegaan staat het er neit meer dan is het gelukt. (heb het zelf nog geen uur geleden uitgevoerd) Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Je moet niet alleen de gta_sa.exe downgraden met de patch, je moet ook main.scm en script.img vervangen door de v1 files. Je kan ook gewoon een willekeurige main.scm mod downloaden. Die zijn namenlijk vaak al V1. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Dat hoort zo. Je V2 wordt niet in V1 veranderd, maar word alleen moddable. De 'Script.img' veranderd niet, er word wél wat veranderd in de .exe waardoor je kunt modden. @Warrock: Dat is niet. Als je V2 downgrade kun je gewoon modden zónder de bestanden te hoeven vervangen. Bewerkt: 13 juni 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) en als ie 568kb is, dan moet het v1.0 zijn heb ik ergens anders op dit forum gelezen. 562Kb = V1, 568Kb = V2 Deze methode werkt alleen voor de savegames en niet voor het modden. Edit Inderdaad door elkaar gegooid.. Je moet niet alleen de gta_sa.exe downgraden met de patch, je moet ook main.scm en script.img vervangen door de v1 files. Je kan ook gewoon een willekeurige main.scm mod downloaden. Die zijn namenlijk vaak al V1. NEE! De .exe zegt als het ware de modblokkering op, niets meer en niets minder. Als je ook nog de script.img en/of main.scm gaat vervangen, kun je je oude savegames niet meer spelen. Bewerkt: 14 juni 2008 door Donwell Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) en als ie 568kb is, dan moet het v1.0 zijn heb ik ergens anders op dit forum gelezen.562Kb = V1, 568Kb = V2Deze methode werkt alleen voor de savegames en niet voor het modden. Volgens mij ben je een beetje verstrooid, want 568 kB is V1 hoor, 562 kB is dan automatisch ook V2... Bewerkt: 14 juni 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.