JEFFER DA VICE MAN Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 wie kan mij helpen? als ik auto's wil instaleren met fe GTA mod installer zegt ie dat ik nieuwe velgen moet downloaden. please wie kan mij helpen want ik wil wel eens af van die standaard auto's Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Onze mods-afdeling kan je helpen. Bij deze verplaatst. Tevens raad ik je aan onze zoekmachine 's los te laten op je vraag, er zijn al meerdere topics over het instaleren van wagens. --topic moved-- Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 wie kan mij helpen?als ik auto's wil instaleren met fe GTA mod installer zegt ie dat ik nieuwe velgen moet downloaden. please wie kan mij helpen want ik wil wel eens af van die standaard auto's Dan moet je waarschijnlijk eerst de MAGIX WHEEL UPDATE installeren, die veranderd namelijk de velgen. Probeer dit eens, misschien helpt het :rolleyes: Reageren
timbo89 Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Op deze site staat een mooi filpje waarin ze goed uitleggen hoe je dit moet doen. je moet dan ff op MOD zoeken. sccs PatrickW: De site had niets met GTA te maken Dit soort links zijn zeker niet toegestaan.... Bewerkt: 2 maart 2005 door patrickw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.