kevin schilder Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 bij de missie Museum Piece moet je uit het labatorium vluchten, als je buiten bent staan er allemaal auto's er staat dan onderin het scherm dat je Isaac's mannen moet kwijtraken. Moet je deze mannen nou doodknallen of moet je voor ze vluchten. Bedankt alvast Kevin Schilder Reageren
xgaming Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Je kan ze doodschieten wat overigens wel het makkelijkst is. Of je gaat vluchten in een auto terwijl je word geachtervolgd door Isaac zijn mannen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Met een Rocketlauncher ben je binnen een paar seconden van ze af. Ze zijn best makkelijk te raken. Reageren
Hackman Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik had een bom[/font] van Packie op de middelste auto gezet en toen was de rest makkelijk. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik heb moeite met het ontsnappen van deze missie. Iedereen neerschieten lukt alleen dan moet je de uitgang vinden en staan er veel gasten die je moet vermoorden. Als ik dat doe krijg ik meteen 2 wanted sterren. Je hebt er al sowiezo 1 maar hoe kan ik de 2e verkomen als je moet ontsnappen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.