ceejee Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 YO! welke mods heb jij zeg maar Reageren
Basssss Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 - San Andreas Teleporter V3.0 beta - San Andreas Ultimate Trainer +151 Ik kan er met een naam naast zitten. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Basssss, aan de namen te zien zijn dat geen mods. Nu ben ik over die teleporter niet zeker maar, in ieder geval is die trainer geen mod. Het is pas een mod als je het in het spel gta_sa installeert en dat is bij een trainer niet het geval. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 veel auto mods, wapen mods en een map mod.En GTA San Vice Reageren
Basssss Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Basssss, aan de namen te zien zijn dat geen mods.Nu ben ik over die teleporter niet zeker maar, in ieder geval is die trainer geen mod. Het is pas een mod als je het in het spel gta_sa installeert en dat is bij een trainer niet het geval. Ow, maar daar snap ik geen ene f*ck van, dus die heb ik niet. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb een scarface mod die CJ vervangt door Tommy Montana. Ik heb een mod die het mobieltje van CJ in een iPhone veranderd. Een mod die de m4 in een m60 veranderd. Een chrome katana. Ballas pistolen. (van Hitman) Een koekepan die de honkbalknuppel mod. En zo nog 2342214 mods. Reageren
tjoef Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb 17 car mods, dat is alles Mijn favoriet is de monowheel die oorspronkelijk de Freeway was: En ook zo'n fiets met een huge voorwiel, en een mini cooper s en een gigantische dumper Dat zijn mijn favoriete mods. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 MTA, Water omhoog/omlaag haal tool. Is geen mod, maar een tooltje. Deze verandert echter wel zon file waar de waterstand in zit geloof ik. Ik ben van plan meer mods te doen. Reageren
ceejee Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 en ga je spel daar niet van trager ??? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 alleen mijn eigen wapen spawns Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik heb al tijden de Real Police Mod en daar ben ik heel tevreden over. Verder heb ik nog de Police Ranger vervangen door een hummer, namelijk deze. www.jvtdesign.net. Deze site kan ik echt aanraden als je goede automods zoekt. Reageren
Royboow Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) en ga je spel daar niet van trager ??? ff de zin verbeterd En gaat je spel en dan niet trager van. NNu over het topic. Ben vanplan GTA SA ook op de pc te kopen en dan ook mods in te stellen. ]Ik heb al tijden de Real Police Mod en daar ben ik heel tevreden over. blij.gif Verder heb ik nog de Police Ranger vervangen door een hummer, namelijk deze.www.jvtdesign.net. Deze site kan ik echt aanraden als je goede automods zoekt. yep.gif Die hummer... Prachtig gewoon. Bewerkt: 14 juni 2008 door RoyBoow Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 en ga je spel daar niet van trager ??? Nee hoor. Of had je het niet tegen mij? Zelf ben ik niet zo'n fan van auto mods. Ik ben meer iemand van de script mods. (SCM, IDE enz.) Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 mijn lijst: -Crazy Virus Trainer 151+ -Transfender overhaul mod v 1b -GRIMs Weapon Pack II en III -New York Weapon pack -Een aantal kleding mods -Een MEGA Antonov die de Andromada verplaatst -Een Airbus 380 die de AT400 verplaatst -Een heleboel auto mods, waaronder een Veyron, CSL500, GSR1000 en nog een aantal andere -Car Tuning Parts mod -GTA LC -GTA San Vice -Myriad Islands(zuigt behoorlijk) -GTA United -Le Parkour mod(behoorlijk buggy) Dat was het geloof ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.