Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt op het eerste gezicht moeilijk, maar dat is het helemaal niet. ;)

Het enigste wat je kan doen is >>deze<< tutorial van .Levi. doorlzen en blijven oefenen. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Leg het heel erg duidelijk uit,want ik snap er echt niets van!

Ik ga het niet helemaal voor je uitleggen maar als je de aanwijzingen van de desbetreffende tutorial opvolgt moet het echt wel lukken, en als je een stap niet snapt kan je in het topic om hulp vragen. Maar er zijn enkele tutorials waaronder deze van .Levi. die duidelijk met screens uitlegt hoe je moet renderen. Toen ik net begon lukte het bij mij dus het moet ook bij jouw lukken. Nogmaals, voor vragen over een stap kan je in dat topic reageren en zullen mensen je zo snel mogelijk helpen. Veel succes!

Edit: Ik moet toch echt mijn typkunsten verbeteren. :7

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Ik snap er niets van ! :(:(:(

Het zou handiger zijn als je precies zegt wat je niet snapt en bij welke stap het mis gaat. Als je het ons een beetje duidelijk maakt sleep ik je er zo doorheen.

Je kan ook de extraction tool gebruiken.

Heb je wel photoshop? Want met paint zal het nl. niet lukken ( deze tool en de tutorials van hierboven)

Ik zie dat je hem hebt.

Kijk anders een op youtube voor tutorials.

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

ok miek,

het lijkt mij het beste dat iemand van jouw niveau in photoshop

zen renders van het internet haald

en niet uitknipt.

ga naar www.planetrenders.net meld je daar aan, da type je bij shearch in wat voor een render je wilt ( bv: GTA ) , dan verschijnen er een aantal, klik er op een, dan komt die render iets groter staan op je pagina, klik er dan nog eens op om hem op volledige grote te hebben. dan sla je hem op, en gum je het logo van de persoon die de render heeft uitgesneden weg ;-).

nog vragen, ask me.

Moet je dat logo in Photoshop weggummen?OK bedankt!Gehaald!!

Bewerkt: door Miek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...