Be4sT Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Hopelijk kennen jullie me nog ? Ben al even niet meer op dit forum geweest wegens examens Mijn vorige Gallerij : Nieuwe Gallerij : Simpele ava Spongebob 'button' (misschien beetje mislukt ? ) Siggie Nog een Siggie NU IS DE VRAAG......... BEN IK AL VERBETERD ? Bewerkt: 14 juni 2008 door Be4sT Reageren
Be4sT Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 bump. (stond al helemaal onderaan) Reageren
KJF Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dan mag je nog niet zo snel bumpen, mag pas nadat er 24 uren zijn verstreken. Reageren
Be4sT Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dan mag je nog niet zo snel bumpen, mag pas nadat er 24 uren zijn verstreken. Oké , mijn excuses! Reageren
Be4sT Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 bump Ik wil ratings zien Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ze worden denk ik niet gerated omdat het er zoveel zijn. Ik vind ze allemaal erg mooi,heb er niet echt veel over te zeggen. De button vind jijzelf een beetje mislukt,maar ik vind hem erg mooi. Een opmerking over de avater: Hij is een beetje te groot,dus gebruiken als avater zit er lijkt me niet in.. Maar hij is wel mooi. Mocht hij dan verkleind worden als je hem gebruikt,kan hij alsnog onduidelijk zijn,dus erg jammer. 8.5/10 voor alles. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 De eerste signature vind ik mooi. Het effect dat die pokemon op een soort graffity laat lijken door er doorheen te kunnen kijken ziet er mooi uit. De 2e vind ik minder omdat de persoon er simpel opgeplakt uitziet Over de button ben ik het eens, die is inderdaad een beetje mislukt. De 3e signature vind ik heel goed, daar zie ik echt verbetering. De 4e signature vind ik dan weer slecht omdat ik niet goed snap wat er te zien is en waar het op zou kunnen slaan, en het vuur wordt niet goed vermengd met de achtergrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.