cavorpa Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 me save game wil het niet doen er staat savegame corripeted ofzo ik heb noobmode gedownlaod en daininstaleerd als ik new game doe en big smoke heb gedaan en ik ga save dan komt save game corepeted Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Dat betekent meestal dat er een error zit in de savegames. Verwijder San Andreas map '(C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas) eens helemaal, en deïnstaleer hem daarna. Verwijder voor de zeker ook ook de San Andreas User Files. Als je dat gedaan hebt instaleer je San Andreas weer en kijk je nog eens. Bewerkt: 14 juni 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Heb je wel de goede versi van je save game? Reageren
cavorpa Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 wat moet ik nou doen snap er niks van als ik me san andreas opnieuw instaleer dan stopt hij bij de [3/4] dan komt er aperaat is nog niet klaar data(1/2/3) ofzo dan stopt die Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 De DVD-rom is dan beschadigd, als je die foutmelding krijgt. Je kunt het probleem soms nog eens verhelpen door met een zacht, vochtig doekje over je DVD-rom te vegen. Een andere manier is om naar een lokale gamewinkel die CD's en DVD's kan repareren te gaan. Ze kunnen hem dan nog wel eens herstellen, maar garantie kunnen we je niet bieden. Het kost wel geld, maar de meest effectieve manier is gewoon een nieuw exemplaar te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.