Jump to content

Tips voor op het begin met zonder codes!

Recommended Posts

Geplaatst:

Yow,

ik heb nu GTA SA uitgespeeld, en nu dacht ik: en nu met zonder codes.

ik ben bij verschilldende missies geweest die ik failede omdat ik geen sterke en goeie wapens had. en de Ammu nation is ook niet ope :N

kan iemand tips geven voor als je op het begin aan (goede) wapens wilt komen?

thnx alvast

Geplaatst:

Zoeken naar wapens. Op WikiGTA, een zeer uitgebreidde GTA Walkthrough gemaakt door leden van dit forum, bevat veel informatie van elke GTA. San Andreas is naar mijn weten nog het meest uitgebreid. Ook staan hier de vindplaatsen van wapens, ik heb voor jou de Los Santos locaties er al bijgepakt. Ga op een bolletje staan om te zien welk wapen je kunt vinden.

De ammu-nation gaat pas los na de missie Dobermann, deze is wat verder gelegen in de Los Santos storyline.

Geplaatst:

Wat ik persoonlijk een goede tip vind is alle Gang Tags oversprayen. Hiervoor krijg je namelijk hopen respect, je gang members zullen veel betere wapens dragen (wat handig is tijdens missie's), en er zullen 4 verschillende wapens in je savehouse in Grove Street spawnen. Namelijk een AK-47, Tec-9, Sawnoff Shotgun en Molotov Cocktails.

Om de Tags te oversprayen moet je eerst Tagging up Turf uitgespeeld hebben, dit is één van de eerste missies.

Geplaatst:
[youtube-filmpje]

Daar zie je wel wat wapens. :puh:

Kleine correctie, in je BBCode zit een foutje. Ten eerste moet je niet enters ertussen zetten, ten tweede moet je '&feature=related' erachter weghalen. Dit wordt 'm dan:

De plaats van de Colt45 (aka Pistol) is trouwens alleen na de missie Nine's and AK's beschikbaar, dan leer je de wapenhandelaar die voor die pistolen zorgt kennen.

Daarnaast, merk op dat er in Grove Street al heel veel wapens liggen die goed van pas kunnen komen, zo liggen er onder andere een Tec9 (twee keer, tip: pak de ene op, daarna de ander, save, en ga zo door) en een Micro-Uzi.

Geplaatst:
Wat ik persoonlijk een goede tip vind is alle Gang Tags oversprayen. Hiervoor krijg je namelijk hopen respect, je gang members zullen veel betere wapens dragen (wat handig is tijdens missie's), en er zullen 4 verschillende wapens in je savehouse in Grove Street spawnen. Namelijk een AK-47, Tec-9, Sawnoff Shotgun en Molotov Cocktails.

Om de Tags te oversprayen moet je eerst Tagging up Turf uitgespeeld hebben, dit is één van de eerste missies.

ik heb jouw tip opgevolgt en ik kon ze volgens mij allemaal vinde met wikiGTA. maar nu blijkt dat ik er nog 2 moet..? ik weet ingods niet hoe dat kan en ik volgens mij alles gehad. want opeens miste ik er 2. ik dacht: héu?! ik ging in de fout bij 60 - 69 tags... heel vreemd..

Geplaatst: (bewerkt)

Als je het spel op de PC speelt kan San Andreas Mission Analyzer (SAMA) een handig programmaatje zijn. O.a. >hier< te downloaden. Hiermee kan je zien wat je wel of nog niet hebt gedaan om de 100% te halen, inclusief kaartjes met de collectables. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Als je het spel op de PC speelt kan San Andreas Mission Analyzer (SAMA) een handig programmaatje zijn. O.a. >hier< te downloaden. Hiermee kan je zien wat je wel of nog niet hebt gedaan om de 100% te halen, inclusief kaartjes met de collectables. ^_^

handig!

gleijk gedownload maar hoe doet zoiets het?

hoe moe tje het instaleren?

Geplaatst:

Niet! Je hoeft het niet te installeren, waarschijnlijk moet je het wel eerst nog even uitpakken. Daarna kan je gewoon het programmaatje starten, een savegame laden of je huidige spel laten analiseren. ^_^

Geplaatst:

Bij sommigen wil er nog wel eens een error optreden. In de Readme staat hiervoor een oplossing. Lees hem even goed en aandachtig door, zo weet je ook gelijk hoe het werkt. :)

Overigens, bij het uitpakken van het bestand hoef je het volgens mij niet op een bepaalde plaats te zetten. Het enige wat je moet doen is de betreffende savegame openen, het programma 'leest' hem vervolgens en laat de tags (of andere collectables) zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...