[B]ig [S]moke Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik kan het verschil niet zien tussen patrol en cruiser.. wie kan mij helpen? Reageren
Limitbreak Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 de achterbak van een cruiser loopt nogal rond naar beneden en die van een patrol loopt eerst een beetje omhoog en dan scherp naar beneden ja t is nogal moeijlijk uit te leggen maar na een tijdje zie je het verschil gewoon Reageren
joppie Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 De Patrol heeft een rechte achterkant (ongeveer) en de Cruiser heeft achterop de achterbak LCPD. Denk dat dat de belangrijkste verschillen zijn. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 maar welke heeft meer grip en is sneller Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) maar welke heeft meer grip en is sneller Police cruiser: police patrol: En de police patrol heeft meer grip Groeten, thegtaman Bewerkt: 14 juni 2008 door thegtaman Reageren
niko belic Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ik denk dat politie patrol sneller is want als je ploitie uitlokt kom ik nooit van ze af maar van de cruiser wel en pratrol zit er mooier uit vind ik Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Maar is het verschillend? komt de patrol als je 2 strerren hebt of de cruiser,, of allebij tegelijk?? of de ene in een ander eiland Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Nope het is gewoon de een of het ander. (jmmr genoeg) Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 maar welke heeft meer grip en is sneller de police patrol is mooilijker kwijt te raken en is dus sneller Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.