Jon-asses Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik kreeg de commentaar dat ik altijd dezelfde sigs maak, ik heb er eens wat variatie in gestopt: Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, moet ik deze stijl verder uitwerken? Reageren
KJF Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Eerlijk gezegd vond ik je oude sigs Mooier Deze stijl vind ik niet zo mooi, die rechte streep en die vector brushes vind ik er niet echt zo goed bijpassen. Reageren
Traser Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik kreeg de commentaar dat ik altijd dezelfde sigs maak, ik heb er eens wat variatie in gestopt: Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, moet ik deze stijl verder uitwerken? Nou kijk Jon, dit is een hele mooie sig!.., Het is goed belicht, op sommige plaatsen overbelicht maar dat valt niet heel erg op. De tekst had wel wat beter gekunt, maar de sig overal is nice Leuke Vormen en brushes erin, een supersig! 9.3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.