Fbi-Crew Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Als Je San Andreas hebt geinstallerd en je klikt op het icoontje dan staat er San Andreas en dan gaat het naar bueaublad wat moet je dan doen in dat geval? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ehmmm, wat bedoel je precies? Ik snap je niet, als je het even duidenlijker uitlegt, dan weet ik welke vraag je bedoeld.. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ehmmm, wat bedoel je precies? Ik snap je niet, als je het even duidenlijker uitlegt, dan weet ik welke vraag je bedoeld.. Kijk Als je SA hebt geinstalleerd je klikt op het icoontje dan komt er een plaatje te staan met Grand Theft Auto San Andreas nog voor het laden maar tijdens het plaatje valt hij uit en dan kom je weer uit op het bureaublad Reageren
Devsio Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Is je computer wel goed genoeg ?? Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Is je computer wel goed genoeg ?? Daarom vraag ik ook wat ik ,oet doen als het gebeurt Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 heb je wel een legale versie? daar kan het ook aan liggen ja ik had de illegale versie van gta III die kon ik nergens meer kopen had em op ps2 maar was kapot gegaan het spel dus heb ik em gedownload niet gelukt dus heb ik een 2de hands gekocht uit utrecht vanuit heerenveen friesland voor 2 euro maar ontopic als ie illegaal is zou ik em gewoon kopen probeer anders je beeldscherm instellingen te veranderen of kijk in de minimum recuirements of je alles wel hebt desnoods kan je altijd contact opnemen met e helpdesk van rockstar Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 heb je wel een legale versie? daar kan het ook aan liggen ja ik had de illegale versie van gta III die kon ik nergens meer kopen had em op ps2 maar was kapot gegaan het spel dus heb ik em gedownload niet gelukt dus heb ik een 2de hands gekocht uit utrecht vanuit heerenveen friesland voor 2 euromaar ontopic als ie illegaal is zou ik em gewoon kopen probeer anders je beeldscherm instellingen te veranderen of kijk in de minimum recuirements of je alles wel hebt desnoods kan je altijd contact opnemen met e helpdesk van rockstar ik heb de legale versie jah Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Is je CD schoon? Heb je mods geinstalleerd. Geef even wat meer informatie. Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Als je al een safegame aan het laden bent, en hij sluit dan af. Dan is het mogelijk dat je een Versie 1 safegame hebt, op een Versie 2 GTA San Andreas. Ik raad je aan om een Versie 2 safegame te downloaden, en het dan nog eens proberen. Of natuurlijk op nieuw te starten. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 kijk is in de map waar het in staat geinstalleerd. en klik dan is op de .exe mischien dat je snelkoppeling niet goed werkt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Als Je San Andreas hebt geinstallerd en je klikt op het icoontje dan staat er San Andreas en dan gaat het naar bueaublad wat moet je dan doen in dat geval?Even controleren of jou PC voldoet aan de minimale systeemeisen: ... >WikiGTA<Als je al een safegame aan het laden bent, en hij sluit dan af. Dan is het mogelijk dat je een Versie 1 safegame hebt, op een Versie 2 GTA San Andreas. Ik raad je aan om een Versie 2 safegame te downloaden, en het dan nog eens proberen. Of natuurlijk op nieuw te starten.Lees je het topic wel goed door? Er wordt nog helemaal geen savegame geladen, het probleem doet zich voor bij het opstarten van het spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.