Jump to content

Little Jacob

Hackman

Recommended Posts

Ik heb iets gevonden. Als je namelijk in een politieauto gaat zitten en dan L1-->Search By Name Or Photo dan staat Little Jacob er ook in voor illegale wapenhandel. Typ gewoon Jacob in en dan vind hij hem. :tu: Ik heb met de zoekmachine gezocht en niks hier over gevonden dus ik ga ervan uit dat het nieuw is. Je kunt hem trouwens niet vermoorden met de poltieauto, bij zijn profiel staat geen "Locate". :)

Edit: Packie staat er ook in vanwege een bankoverval. :)

Bewerkt: door hackman
Delen op andere websites

Ik heb iets gevonden. Als je namelijk in een politieauto gaat zitten en dan L1-->Search By Name Or Photo dan staat Little Jacob er ook in voor illegale wapenhandel. Typ gewoon Jacob in en dan vind hij hem. :tu: Ik heb met de zoekmachine gezocht en niks hier over gevonden dus ik ga ervan uit dat het nieuw is. Je kunt hem trouwens niet vermoorden met de poltieauto, bij zijn profiel staat geen "Locate". :)

Dat ligt toch voor de hand? Je weet toch ook wat Jacob's special ability is?

En met Packie heb je natuurlijk die ene missie gedaan

Delen op andere websites

Natuurlijk verkoopt Little Jacob zijn wapens illegaal. Alsof een 'Gangster' een vergunning heeft om wapens te gaan verkopen :puh: Het is geen 'Wapenshop' 0_0

Toch goed gevonden.. ;)

DSgregor:cya:

Bewerkt: door DSgregor
Delen op andere websites

Dat ligt toch voor de hand? Je weet toch ook wat Jacob's special ability is?

En met Packie heb je natuurlijk die ene missie gedaan

Weet ik, daarom ging ik ook in de computer kijken. :)

Delen op andere websites

Natuurlijk verkoopt Little Jacob zijn wapens illegaal. Alsof een 'Gangster' een vergunning heeft om wapens te gaan verkopen :puh: Het is geen 'Wapenshop' 0_0

Toch goed gevonden.. ;)

DSgregor:cya:

Little Jacob is niet bepaald een gangster type eigenlijk... Dwayne wel. Maar dat ie het illegaal verkoopt is inderdaad logisch.

Delen op andere websites

er staat geen locate omdat het een vriend is, als het er wel staat kan je hem in de helft van de game al vermoorden en dan zou je geen missies meer kunnen doen voor die persoon.

laterzz :cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...