Miek Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Misschien een domme vraag,maar wat zijn layers en voor wat te gebruiken? Reageren
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 layers zijn laagjes, die laagjes zijn handig omdat je bv: je achtergrond wil aanpassen en je render niet, dan ga je naar de 'layer' van de achtergrond en past hem aan zonder dat de render wordt aangepast. Reageren
Froop Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Als je enige kennis hebt van de Engelse taal kan dit je goed van pas komen. Reageren
Miek Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik doe duplicate layer en er gebuert/verschijnt niets? Reageren
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 als je je layer dublicate verdubbel je hem gewoon. als je kijkt in je layer pallet zie je daar een nieuwe layer staan ( dat is die gedublicate layer ) Reageren
Miek Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) als je je layer dublicate verdubbel je hem gewoon.als je kijkt in je layer pallet zie je daar een nieuwe layer staan ( dat is die gedublicate layer ) Nu heb ik weer een probleem! Als ik een actie doe blijft hij op het handje staan!BV:ik klik vergrootglas en het handje blijft! EDit:bovenst. Porbleem opgelost. Maar waar kan je het layer pallet vinden? Bewerkt: 14 juni 2008 door Miek Reageren
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 je hebt van boven een balk window > layers en dan moet er normaal erges een kadertje komen en dat is je layer pallet Reageren
Miek Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Iedere keer dat ik fotoshop een nieuw document open, dan zijn de enigste kleuren zwart wit.En als ik geen document open, kan ik alle kleuren geb ruiken! Reageren
Think Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Iedere keer dat ik fotoshop een nieuw document open,dan zijn de enigste kleuren zwart wit.En als ik geen document open, kan ik alle kleuren geb ruiken! Kijk eens op youtube naar " beginner tutorials" ofzo. Er staan er echt honderden voor beginners. Van het open van documenten! tot het vergroten enz. Bv. Reageren
Froop Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Iedere keer dat ik fotoshop een nieuw document open,dan zijn de enigste kleuren zwart wit.En als ik geen document open, kan ik alle kleuren geb ruiken! Image -> Mode -> RGB color. Reageren
Miek Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Thx,ik heb ondertussen m'n eerste PS sig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.