Froop Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Onderwerp: Film Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Mag Animatie: Nope Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo spoedig mogelijk Opmerking: Succes. Mijn inzending:
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 eerst en vooral moet ik zeggen dat geen van bijden over een film gaat de eerste is van daft punk ( een band dus ) en de tweede van mario ( een game ) Froop: een hele mooie sig, alleen de borden vind ik wat minder mooi, ik denk dat je ook wat meer van die licht effecten er in mag steken, je was er mee bezig, maar waarschijnlijk niet verder gedaan.. faridjee: die valt wel mee, alleen dat de achtergrond een beetje raar is, en dat de scan lines het geheel een beetje verpesten ( scan lines + mario = WRONG! ) stem: Froop
Froop Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Die van mij gaat overigens over Electroma. Google maar eens. Maar aangezien faridjee niets met een film heeft accepteer ik zijn signature ook niet. Bewerkt: 14 juni 2008 door Froop
Farid. Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Die van mij gaat overigens over Electroma. Google maar eens. Maar aangezien faridjee niets met een film heeft accepteer ik zijn signature ook niet. Mario heeft z'n eigen film, maja
Froop Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Maar het is geen render uit een film. Voor de rest wil ik hier alleen nog maar een inzending zien, en stemmen, dus geen spam.
Gta Ripper Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Gta Ripper Froop Laat het stemmen beginnen Bewerkt: 16 juni 2008 door Gta Ripper
Robin B Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Gta Ripper Froop Laat het stemmen beginnen Die van Froop heeft beter grapchics.En mooie actie.Die van Gta ripper is een beetje onduidelijk.Ik stem voor Froop.
Bossinkje Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Froop: Een erg mooie sig! Je render is erg mooi.Ook de achtergrond is erg mooi.Simpel,maar mooi! 8.5/10 Gta Ripper: Ook een mooie sig,maar een beetje aan de onduidelijke kant.De achtergrond is niet echt mooi,en de man trekt een beetje een raar gezicht.De render is wel mooi geplaatst.7/10 Mijn stem: Froop
Scarface92 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 De sig van Froop is leuk alleen vind ik die van Gta Ripper beter gelukt en de achtergrond is drukker. Daar houd ik wel van. Ik weet niet echt wat de sig van Froop moet voorstellen, alleen mijn stem gaat naar: Gta Ripper. >>> Door Dizzee: De stemperiode is al voorbij, jouw stem zal niet meer tellen.<<<
Recommended Posts