Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag een portable game console kopen, en de psp is mijn persoonlijke favoriet, maar aangezien al best een tijdje uit, zou het nog wel slim zijn om het te kopen, of ligt er dan opeens volgende maand een nieuwe psp versie in de winkel?

B.v.d.

Geplaatst:

Een PSP is een goede keus. De kans dat er een compleet nieuwe PSP binnenkort in de winkels ligt is érg klein. Er is net een nieuwe versie rereleased. De PSP Lite, dat is een kleinere versie van de huidige PSP. Verder is er nog niks over een PSP2 aangekondigd. Je kan dus met een gerust hart een PSP kopen. Ik zou er trouwens God Of War bij kopen.

Geplaatst:

Ja een psp is wel een goeie keus, als je een memorystick hebt met ongeveer 4 gig is het genoeg om t te gebruiken als mp3-speler (wel een grote maar ja :puh:) of je kan het als een portable dvd speler gebruiken. Maar natuurlijk ook voor de games als je er een paar hebt. Het is vooral een voordeel als je het nu koop kan je het lekker meenemen op vakantie, ik raad je aan om op marktplaats te kijken en daar dan ook meteen voor 40 euro een 4 gig memorystick te kopen. Maar ik had bijvoorbeeld veel moeite om filmpjes op mijn psp te zetten dus dan moet je dat eerst leren anders koop je het voor niks.

Geplaatst:

Ik ga binnenkort ook een psp bestellen maar ik heb een paar vraagjes over dat ding:

- Hoe gaat het online spelen in zijn werk? Kan je een account aanmaken en dan demo´s enzo downloaden zoals op xbox live een ps network?

- Kan je net zoals bij de DS met mensen over de hele wereld spelen?

- Moet je nog een kabeltje kopen voor de slim en lite versie om het op je tv te kunnen spelen?

- Is het waar dat er 80gb kaartjes of harde schijven voor zijn?

- Is het moeilijk om de slim en lite om te bouwen met softmod´s?

- Is het moeilijk om emulators, roms, demo´s, filmpjes, flash internet, homebrew dingen op de psp te installeren?

- Kan je homebrew software van de originele psp ook op de slim en lite spelen?

Geplaatst:
Ik ga binnenkort ook een psp bestellen maar ik heb een paar vraagjes over dat ding:

- Hoe gaat het online spelen in zijn werk? Kan je een account aanmaken en dan demo´s enzo downloaden zoals op xbox live een ps network?

- Moet je nog een kabeltje kopen voor de slim en lite versie om het op je tv te kunnen spelen?

- Is het moeilijk om emulators, roms, demo´s, filmpjes, flash internet, homebrew dingen op de psp te installeren?

1. Je kan volgens mij niet online spelen met andere, maar je kan wel met ad hoc mode met iemand binnen 5 meter met het zelfde spel spelen.

2. Nee dat kan dus niet .

3. Nee dat kan volgens mij niet eens.

4. Dat kan nooit tenzij je wilt dat je psp zo groot als een ps3 word.

5/6/7 . Dat mag hier niet verteld worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Even een aanvulling op Cesar:

Je kan voor zover ik weet alleen ''multiplayer'' spelen met andere die een psp hebben en inderdaad binnen 5 meter.

Je kan trouwens wel demos downloaden op de officiële playstation website, hiervoor moet je je wel eerst registreren.

Ja die zit er niet standaard bij. Als je graag via een beeldbuis (tv dus) wilt spelen heb je een AV Cable nodig.

Nee dat kan inderdaad niet zoals Cesar al zei. Het grootst uitbreidbaar geheugenkaartje voor de psp is 8 GB maar dan ben je ook wel rond de 70/80 euro aan kwijt....

Bewerkt: door Global

Nee dat kan inderdaad niet zoals Cesar al zei. Het grootst uitbreidbaar geheugenkaartje voor de psp is 8 GB maar dan ben je ook wel rond de 70/80 euro aan kwijt....

Niet helemaal. Ongeveer een uurtje nadat ik dit gepost had kwam ik deze 40gb hard drive voor de psp tegen. Maar toch allebij bedankt voor de hulp met de andere vragen. _O__O__O_

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Niet helemaal. Ongeveer een uurtje nadat ik dit gepost had kwam ik deze 40gb hard drive voor de psp tegen. Maar toch allebij bedankt voor de hulp met de andere vragen. _O__O__O_

Hmmm, wel een beetje vreemde omschrijving. Een nederlandse site maar alles staat in het Engels met spel fouten als euro tekens en andere vage tekens er door heen... Ten tweede lijkt mij dit apperaatje niet erg gebruiks vriendelijk je loopt altijd met een soort afstandsbediening aan je psp. En wie heeft er 240,- euro voor over? Dat is nog meer dan een psp zelf kost...

Je kan wél demo's downloaden.. Ook via de PSP zelf!

Naar de Playstation site gaan en daar kun je gewoon demo's gratis downloaden..

Online spelen is mogelijk! Bij sommige spellen niet alleen binnen 5meter, maar gewoon via het netwerk... Dat moet je dan wel hebben, maar dat is sowieso aan te raden! Over het kabeltje om TV te spelen: De AV kabel kun je geen games mee spelen, dan moet je een andere kabel hebben.. maar dan kun je alleen op HD-TV's..

Bewerkt: door BinkieNet
Over het kabeltje om TV te spelen: De AV kabel kun je geen games mee spelen, dan moet je een andere kabel hebben.. maar dan kun je alleen op HD-TV's..

Nee hoor dat kan wel met de AV Cable, anders vraag ik mij toch af wat voor psp jij dan wel niet hebt...

Sony Component AV-Cable PSP

Geniet van PSP-content in het kwadraat en koppel de PSP Slim & Lite via de Sony Component AV-Cable aan elk willekeurig groot beeldscherm met een vrije componentingang. Het tweeënhalf meter lange snoer stuurt feilloos op de handheld opgeslagen foto's, video's, muziek en games door naar een beschikbare televisie of monitor. Let wel: het draad is niet compatible met de originele PSP, aangezien deze niet over Video Out beschikt.

Deze is inderdaad alleen voor LCD en Plasma's.

Bron: consoleshop.nl/psp

Maar op nedgame.nl heb je ook een Av Cable voor de gewone tv's ! Link naar de Av Cable kan ik niet geven moet je anders maar even surfen naar Nedgame.nl > PSP > Accessoires en dan moet je een aansluitng met drie nemen.

Bewerkt: door Global
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...