Baffie Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 (bewerkt) Ikzit al een tijdje naar FIFA 97 tot en met 99 uit te kijken, maar bij bijna geen één site kan je die kopen. Zélf heb ik URL en Gameorder al nagekeken, maar daar zijn ze niet beschikkbaar of helemaal niet leverbaar. Weet iemand misschien een andere site waar je zulke spelle online kan bestellen mét €uro's? Bewerkt: 2 maart 2005 door Joriz
RTS Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik denk dat dat heel moelijk gaat worden. De oudere versies van FIFA worden natuurlijk niet meer gemaakt en zal waarschijnlijk ook niet meer te koop zijn.
Baffie Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Vind ik aardig jammer, er zijn misschien wel Amerikaanse sites, maar daar moet je altijd in dollar$ betalen. En dat snap ik ook voor geen meter. Maar weet je niet, een andere site buiten de klassieke FIFA's om waar je nog meer PC-games kunt bestellen?
Tmzom Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Ik vertrouw op Naam bekende winkel (bestellingen vanaf 45 euro gratis thuisbezorgt) en Naam bekende CD winkel (goede service) Bewerkt: 2 maart 2005 door Joriz
Joriz Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Dit valt onder Reclame. Gameorder is een sponsor van ons dus eigenlijk mogen jullie geen reclame gaan maken voor andere winkels.
Recommended Posts