KJF Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Traser, je moet niet vergeten dat je maar 2 topics per dag mag openen... Je border vind ik niet zo goed bij de sig passen, de render heb je goed ingeblend. maar ik vind het niet zo'n hele mooie sig. Reageren
Traser Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Traser, je moet niet vergeten dat je maar 2 topics per dag mag openen...Je border vind ik niet zo goed bij de sig passen, de render heb je goed ingeblend. maar ik vind het niet zo'n hele mooie sig. Is geen render, het is een stock .. Reageren
Miek Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Deze sig vind ik leuk! Met z'n mond open ,close up,en dan "Hollywood". En die effecten zijn mooi 9/10(jammer dat het zwart wit is.De border is te dik) Doe zo voort! MVG, Miek Bewerkt: 14 juni 2008 door Miek Reageren
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 mooie sig, alleen die border weer, leer wat mooiere borders te maken mss van 1 px of 2 px maar 5 of 4 px is echt teveel.. 8/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Hey, traser mooi sig! Alleen je moet niet altijd die belachelijk dikke border eromheen doen. 1/2 pixel is genoeg. Het grijze effect overal is helemaal geweldig. Alleen wat die rondjes rechts en die bel onder daar doen snap ik niet. Het heeft er niets mee te maken. Die moet je weg laten. Verder zou ik om het "Hollywood" op te laten vallen, alles in grijs effect doen en "Hollywood" in kleur laten. Dat "kan" mooi zijn, maar dat is niet altijd zo. Verder een 7/10 (vanwege die border!) Ook nog een tip, jij bent heel erg optimistisch met ps'en. dus maak een "Traser's graphics showroom" topic aan. Kun je alles showen en heb je geen limiet, mits je het in dat topic doet natuurlijk Reageren
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 mooie sign. Ik stem gewoon maar even een : 8,0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.