Jump to content

jimmy hopkins locatie?


deserteaglenick

Recommended Posts

Weet iemand misschien waar ik jimmy hopkins kan vinden. Ik heb er wel wat over gelezen maar niet echt een lokatie gevonden wel dat je hem alleen op een bepaald tijdstip kan vinden.

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

nee hij is geen radom charache

je vind hem geloof ik bij de subway in broker waar je michelle en mallorie moest ophale

bij die trappen daar hoelaat en presies waar in dat station weet ik niet zag toevallig een foto staan

Link to comment
Delen op andere websites

nee hij is geen radom charache

je vind hem geloof ik bij de subway in broker waar je michelle en mallorie moest ophale

bij die trappen daar hoelaat en presies waar in dat station weet ik niet zag toevallig een foto staan

¡Dat was deze!:

bullyfu4.jpg

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

nee hij is geen radom charache

je vind hem geloof ik bij de subway in broker waar je michelle en mallorie moest ophale

bij die trappen daar hoelaat en presies waar in dat station weet ik niet zag toevallig een foto staan

¡Dat was deze!:

bullyfu4.jpg

:Y

ja die :puh: bedoel ik

Link to comment
Delen op andere websites

Bijzonder dat dit tot nu toe nog de enigste foto is. Vooral als je bedenkt dat dit ook nog heel makkelijk te faken is door een plaatje van Jimmy op een plaatje van gta te plakken. Vervolgens vertoon je dat op een tv/monitor en daarvan neem je dan weer een foto.

Link to comment
Delen op andere websites

Op internet stond nog wel een filmpje erover:

bij 0:11 verschijnt links achter de dansers een jongen in het pak van jimmy.

afbeelding5iz9.png

En de foto die eerder in een van de posts staat is niet bij Hove Beach want die hebben geen traptreden. En boven zijn die traptreden er wel mar zit er geen tussenrailing :7.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Bijzonder dat dit tot nu toe nog de enigste foto is. Vooral als je bedenkt dat dit ook nog heel makkelijk te faken is door een plaatje van Jimmy op een plaatje van gta te plakken. Vervolgens vertoon je dat op een tv/monitor en daarvan neem je dan weer een foto.

Wie zou dit nou faken? je bent er zo een uur mee bezig en waarom zou je het doen? misschien zijn er over een maand wel duizenden fotos van

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van dat filmpje is zowieso waar want heb ik zelf ook gezien.. Je krijgt dat filmpje als je de 2e missie van Elizabeth begint..

Als het echt waar is dat Jimmy rondloopt in het spel dan zal het zijn bij Hove Beach Station.. Hij zal dan ineens uit de trein komen ofzo; dat is de ''myth'' tenminste.. Het is dan wel op een bepaalde tijd, welke weet ik niet.

Ik heb zelf vaak genoeg gekeken maar heb hem nog nooit gezien :N

I

Link to comment
Delen op andere websites

Bijzonder dat dit tot nu toe nog de enigste foto is. Vooral als je bedenkt dat dit ook nog heel makkelijk te faken is door een plaatje van Jimmy op een plaatje van gta te plakken. Vervolgens vertoon je dat op een tv/monitor en daarvan neem je dan weer een foto.

Dit is niet zo makkelijk te faken, omdat ik in Bully zelf Jimmy dus niet in die houding krijg. Wat ik ook doe. En inderdaad, het is wat GTAFreak007 al zegt: Als je een mannetje in GTA IV neerbeukt, dan kunnen ze in alle houdingen die een lichaam kan maken komen te liggen. Dat komt door Euphoria. Bully heeft dat niet. Dus.................. Maar ik ben Jimmy zelf trouwens nog niet tegengekomen hoor. Ik heb de foto wel van het Internet geplukt. Het lijkt me wel duidelijk dat ie er inzit, want hierboven staat nu een 2e foto met dezelfde kleding. :Y

EDIT: @Kai-ShockWave: Het is inderdaad geen Hove Beach, ik heb net even gekeken. Maar dan vraag ik me af waar die brede trappen dan zijn. Ik zal het proberen uit te zoeken. Het ziet er iig uit als traptreden van een station...

EDIT2: Ik sta nu op Hematite Station in Algonquin en ik denk dat de foto daar dan genomen is. Je ziet duidelijk dat bij de rechterleuning de trappen doorlopen. Wat me ook opviel is dat de leuningen grijs zijn, dus het was niet een van de trappen naar de perrons want die zijn geel. Die grijze leuningen kom je tegen bij een heleboel stations op de trap naar buiten. Alleen daar zit maar 1 leuning in het midden en de buitenste 2 grenzen aan een muurtje. Ook uitgesloten. Maar deze trap van Hematite Station is breder met 2 leuningen in het midden. Hetzelfde als op de foto.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Wel raar dat hij de enigste persoon is die hem gezien heeft en een foto van genomen terwijl het spel zo véél keer is verkocht. Dan moeten er toch wel meerdere mensen hem hebben gezien.

En trouwens ik weet niet hoe lang een dag duurt in GTA maar allesinds wel geen 24 uur dus moet hij "redelijk snel" terug uit die trein komen. Wat ervoor zorgt dat hij dan "veel" te te zien is.

Link to comment
Delen op andere websites

Op internet stond nog wel een filmpje erover:

bij 0:11 verschijnt links achter de dansers een jongen in het pak van jimmy.

afbeelding5iz9.png

En de foto die eerder in een van de posts staat is niet bij Hove Beach want die hebben geen traptreden. En boven zijn die traptreden er wel mar zit er geen tussenrailing :7.

dat is dus Pathos, wel een random character :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...