Jump to content

jimmy hopkins locatie?


deserteaglenick

Recommended Posts

Wel raar dat hij de enigste persoon is die hem gezien heeft en een foto van genomen terwijl het spel zo véél keer is verkocht. Dan moeten er toch wel meerdere mensen hem hebben gezien.

En trouwens ik weet niet hoe lang een dag duurt in GTA maar allesinds wel geen 24 uur dus moet hij "redelijk snel" terug uit die trein komen. Wat ervoor zorgt dat hij dan "veel" te te zien is.

Misschien is hij moeilijk te vinden of letten er niet op.

Zit jij ieder poppetje eerst 10 seconden aan te staren om het te indentificeren of het nou Jimmy is of een junky?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem dacht ik gezien , ik weet helaas niet waar het was.

Maar toen ik hem zag had ik hem afgeknalt want ik had het gelezen hier op het forum , het was hem zeker weten want hij had precies dezelfde kleding aan als de foto hier ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nee hij is geen radom charache

je vind hem geloof ik bij de subway in broker waar je michelle en mallorie moest ophale

bij die trappen daar hoelaat en presies waar in dat station weet ik niet zag toevallig een foto staan

¡Dat was deze!:

bullyfu4.jpg

:Y

lol, het lijkt wel of hij een paar jaartjes ouder is geworden! (Jimmy heeft een baard gekregen ö !)

Of wel heeft hij zich niet geschoren :(

Link to comment
Delen op andere websites

nee hij is geen radom charache

je vind hem geloof ik bij de subway in broker waar je michelle en mallorie moest ophale

bij die trappen daar hoelaat en presies waar in dat station weet ik niet zag toevallig een foto staan

¡Dat was deze!:

bullyfu4.jpg

:Y

lol, het lijkt wel of hij een paar jaartjes ouder is geworden! (Jimmy heeft een baard gekregen ö !)

Of wel heeft hij zich niet geschoren :(

Dat mag ook wel, Bully (Canes Canem Edit) speelt zich ook niet in 2007 af. ;)

Btw, uit Crown Magazine: 'Jimmy Hopkins, de held uit Bully. Je ziet hem soms lopen in de buurt van Metrostations en na afloop van een bepaalde missie zie je hem op te televisie dansen.'

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Zat hij ook niet in een bepaalde missie waarbij zo'n man moest aanwijzen waar Florian Bernie[/font] Cravic is? Die jongen waar Roman tegen pokerde?

Nog wat: Die jongen van de 2e missie van Elizabetha, die is een beetje donkerder maar heeft wel hetzelfde pak :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...