ll.mulder Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Kan iemand mij vertellen wat ik nog moet doen om hem 100 % te krijgen. Savegame hieronder: GTA3sf1.b Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Ik kijk wel even. Ik bewerk mijn bericht als ik het weet, en ik zal je een PBtje sturen. Wat je nog moet doen: Verschillende Rampages Op elk eiland 20 branden blussen De Paramedic missies. 1 Hidden package Verschillende Unique Stunt Jumps De Import/Export lijsten Misschien moet je nog wat andere dingen doen, maar dat kan ik niet onmiddellijk zeggen. Je zit allesinds nog maar aan 70%, dus je moet wel nog een heleboel dingen doen. Bewerkt: 14 juni 2008 door Hanneswasco Reageren
TommyGunz Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Op elk eiland 20 brandjes blussen? Ik dacht dat als je een keer 20 brandjes geblust had dat het dan klaar was. Reageren
Bling Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Op elk eiland 20 brandjes blussen? Ik dacht dat als je een keer 20 brandjes geblust had dat het dan klaar was. Nee, dat dacht je verkeerd. Zie WikiGTA voor meer duidelijkheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.