Amfetamientje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 hey, Ik was benieuwd of er nog mensen waren die naar dnb luisterde, zo ja wat zijn je favo bands, mc's dj's en noem maar op. Ik zoek namelijk wat meer muziek maar het is iets te underground in NL. gewoon een algemeen DnB topic dus Reageren
Think Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Ik heb er vroeger naar naar geluisterd! NU ben ik het zo wel eens beetje beu gehoord. Ik weet wel nog 2 een goed liedjes Rococop/Nu Balance - DJ Friction En dit: Busted - DJ hazard Bewerkt: 14 juni 2008 door Think Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) zijn wel flexe nummers ja tnx. dit is verre weg mijn favo maar is niet echt pure DnB : http://nl.youtube.com/watch?v=RhMiKKNcPUE Bewerkt: 14 juni 2008 door Plantebak Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Pendulum kickt as ja vind het ook wel flex, heb je dat album van 2008 al? kwam er een paar dagen geleden achter dat er een "nieuw" album uit was namelijk Reageren
hank_187 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 die dj hazzard is net een stofuigzer Reageren
tjoef Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Pendulum kickt as ja vind het ook wel flex, heb je dat album van 2008 al? kwam er een paar dagen geleden achter dat er een "nieuw" album uit was namelijk Hmm, nee, maar ik weet wel dat ze een heel goed nieuw lied hebben! Ik zal eens op zoek gaan naar die CD Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 ff kickje uit de diepte. heb ondertussen al een aardige DnB verzameling maar hij mag nog altijd uitgebreid worden. dus als je nog nummers heb, post ze ff nummertje dat ik wel lekker vind : Reageren
7ulian Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Yes, meer DnB liefhebbers! Mijn Ipod is voor 3/4 Dnb dus ik kan je wel wat tips geven. Calibre, Logistics, Zinc, Klute, Commix en Marcus Intalex zijn erg goed Ook goed: High Contrast, ST Files, D Kay, D Bridge, DJ Die, Contour, EZ-Rollers (bekend van GTA 2), LTJ Bukem, Big Bud, Utah Jazz. Bewerkt: 2 augustus 2009 door 7ulian Reageren
XiPE Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik luister ook wel regelmatig DnB, voornamelijk 'Pendulum' en 'The Qemists' Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Yes, meer DnB liefhebbers!Mijn Ipod is voor 3/4 Dnb dus ik kan je wel wat tips geven. Calibre, Logistics, Zinc, Klute, Commix en Marcus Intalex zijn erg goed Ook goed: High Contrast, ST Files, D Kay, D Bridge, DJ Die, Contour, EZ-Rollers (bekend van GTA 2), LTJ Bukem, Big Bud, Utah Jazz. kijk hier hoopte ik al op, geen enkele naam die mij bekend voorkomt! Ik zal best wel eens wat nummers hebben gehoord maar heb iig niets er van op mijn laptop staan. ow wacht, bij nader inzien High Contrast wel. Mijn top zijn toch Chase & Status, Spor & Noisia. en op het moment speelt sub focus af ik zal die namen die jij gaf binnenkort eens opzoeken Reageren
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik las gister dit topic, en had ene paar nummers geluisterd, en vind het echt vette muziek. Ik heb gister ook gelijk aantal nummers gedownload, zo'n ongeveer 80. En deze staan nu ook op me iPod. Reageren
Think Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Live is Drum 'n Bass echt alles geven. Ooit al iemand naar zo'n Drum'n' Bass feestje geweest? Die bas live klinkt zo totaal anders dan electro/house Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Live is Drum 'n Bass echt alles geven.Ooit al iemand naar zo'n Drum'n' Bass feestje geweest? Die bas live klinkt zo totaal anders dan electro/house Nee nog niet , meeste vrienden van mij luisteren naar andere muziek & gezien ik bijna geen geld heb om uit te gaan is het er nog niet van gekomen. Reageren
XiPE Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Live is Drum 'n Bass echt alles geven.Ooit al iemand naar zo'n Drum'n' Bass feestje geweest? Die bas live klinkt zo totaal anders dan electro/house Ik heb Pendulum al live gezien, was wel vet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.