Jump to content

Drum and Bass


Amfetamientje

Recommended Posts

Drum and bass kwam ik per toeval tegen op YouTube. Mijn moeder die aanwezig was verliet al snel klagend de kamer, maar ik nam een abonnement op de uploader en ging alles beluisteren wat ie had. Het gaat hier over thebeatkonducta, inmiddels verbannen. :( Maar ik kende nog wat namen van artiesten en daarop ding ik natuurlijk zoeken, en zo luisterde ik gewoon door.

Waar ik later achterkwam was dat er verschil was tussen "donkere" en "blije" drum and bass. Die blije drum and bass daar ben ik niet zó een fan van, maar het zou mij zeker geen slecht doen ernaar te luisteren. Current value staat bij mij bekend als een uitstekend producent van de donkerste drum and bass, en Alaska maakt prachtige combinaties van ambient en drum and bass. Bijna niemand in mijn omgeving is te spreken over drum and bass.

Aphex twin heeft een nummer gemaakt "come to daddy", naar eigen zeggen niks serieus om te publiceren. Ik dank welke God ervoor gezorgd heeft dat dat wel gebeurd is. Ietwat drum and bass achtig nummer is het, en ik weet eigenlijk niet zo zeker of het nou wel of geen drum and bass is. Ikzelf zie het wel als zodanig en mocht ik daarin gelijk hebben dan is het zeker mijn nummer 1 favoriet. Er zit iets in wat ik bij bijna geen enkel nummer ook hoor, en hoor ik het, dan is het er bijna niet. Ik kan niet zeggen wat het is, maar ernaar luisteren maakt het duidelijk. Gewoon een meesterwerk van hier tot ginder!

Hier een stel goeie artiesten:

Current Value

Limewax

Audio

Counterstrike

Equinox

Alaska

Technical Itch

Photek

Bewerkt: door Dinkydau
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...