Jump to content

Most Wanted


Hackman

Recommended Posts

Hoi GTAForummers,

Ik zat 's middags in een politieauto de Most Wanted te doen en ik had ongeveer de helft gedood ervan. Nu wil ik het weer doen en nu moet ik ze opeens weer allemaal doen terwijl ik de helft al eerder had gedaan. Weet iemand hoe dit komt?

Edit: Er staan wel nieuwe namen bij dus niet de oude. :{

Edit: Ik zie nu dat de Most Wanted 30 zijn en daarom leek het alsof er geen vanaf gingen, bedankt voor de hulp! :tu::puh:

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

eerst even een andere vraag toen je stopte en later opnieuw ging zat je toen op een ander eiland want in totaal zijn er 30 dus op elk land 10 daar kan het ook mee te maken hebben (anders weet ik het ook niet ) :?

Link to comment
Delen op andere websites

eerst even een andere vraag toen je stopte en later opnieuw ging zat je toen op een ander eiland want in totaal zijn er 30 dus op elk land 10 daar kan het ook mee te maken hebben (anders weet ik het ook niet ) :?

Daar heeft het inderdaad mee te maken.

Op elk eiland kan je dus 10 Most Wanted-criminelen vermoorden. Jij zal waarschijnlijk op het ene eiland ongeveer de helft ervan vermoord hebben en daarna opnieuw gekeken hebben op een andere eiland, waar je nog geen enkele Most Wanted-persoon had vermoord. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...