Jump to content

Gevangenis


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Ik heb een tijdje geleden hier op het forum gelezen dat je wel een gevangenis in kan maar ik weet niet meer welke

ja dat is die grote ik weet neit meer precies waar maar je moet er geloof ik met een heli in vliegen maar in free mode ofzo kan je er gewoon in rijden met je auto maar dan is er niemand te vinden

P.S het is wel grappig in die torens staan allemaal agenten met snipers dus handig voor sniperkogels

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel een gevangenis binnen,hier zie je alle gevangenissen Click To View SnapMap (Klik Hier Om De SnapMap Te Bekijken)

Dat is een map van de politiebureau's, dat is heel wat anders dan de gevangenis, waar er dus maar 1 van is.

Denk jij dat er in een Politiebureau geen gevangenis zit? Nou dan kan ik alvast zeggen dan heb je het mis,en ik heb dit ook gedaan voor de mensen die willen weten waar de Politiebureau's zijn,maar ook de Gevangenissen ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel een gevangenis binnen,hier zie je alle gevangenissen Click To View SnapMap (Klik Hier Om De SnapMap Te Bekijken)

Dat is een map van de politiebureau's, dat is heel wat anders dan de gevangenis, waar er dus maar 1 van is.

Denk jij dat er in een Politiebureau geen gevangenis zit? Nou dan kan ik alvast zeggen dan heb je het mis,en ik heb dit ook gedaan voor de mensen die willen weten waar de Politiebureau's zijn,maar ook de Gevangenissen ;) .

Ja ok maar er werd gevraagt naar gevangenissen, niet naar politiebureau's met gevangenissen erin, overigens vind ik dit een vrij nutteloze discussie, hou er bij deze ook mee op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel een gevangenis binnen,hier zie je alle gevangenissen Click To View SnapMap (Klik Hier Om De SnapMap Te Bekijken)

Dat is een map van de politiebureau's, dat is heel wat anders dan de gevangenis, waar er dus maar 1 van is.

Denk jij dat er in een Politiebureau geen gevangenis zit? Nou dan kan ik alvast zeggen dan heb je het mis,en ik heb dit ook gedaan voor de mensen die willen weten waar de Politiebureau's zijn,maar ook de Gevangenissen ;) .

Ja ok maar er werd gevraagt naar gevangenissen, niet naar politiebureau's met gevangenissen erin, overigens vind ik dit een vrij nutteloze discussie, hou er bij deze ook mee op ;)

Ik vind het ook wel een vrij nuttenloze discussie,daarom houden we nu erbij op :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...