Hackman Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Hoi GTAForummers, Ik had eerst veel moeite om heli's te vinden dus ik heb hier een paar vindplaatsen voor een heli! Click here to view the SnapMap Als je er zelf nog meer weet dan moet je die er zeker bij zetten! Ik kon niks met de zoekmachine vinden dus ik ga er van uit dat hier nog niet een topic over is. Mvg Hackman Bewerkt: 19 juni 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Hartstikke bedankt! Dit had ik nou net nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Zo hackman dat heb je goed gedaan dus als er andere topics over hwli's gemaakt worden zou ik ze hier heen sturen dat scheelt dan voor andere topic's aan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Als je het verhaal hebt uitgespeeld staat er ook een Anhilator op het vliegveld Snapmap De Anhilator bevind zich ergens rond het puntje op het vliegveld, hij staat niet exact goed maar ergens daar moet ie staan. Bewerkt: 15 juni 2008 door Adren4Line Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Zet er maar bij en post de link. Edit: Dat doe je door op de kaart te klikken en dan "Edit" te doen. Dan kun je er stipjes bij zetten en af halen. Bewerkt: 15 juni 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) de meest noordelijke punt op snapmap op algonquin.. dat is idd een anahliator.. maar je hebt geen andere helikopter nodig om daar te komen hoor.. je kan dat politie bureau ''in'' .. 3 trappen omhoog en naar buiten lopen je krijgt trouwens ook niet 3 sterren maar gewoon 1 voor het pikken van die helikopter Bewerkt: 15 juni 2008 door GTAmitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fruitcake Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Vergeet de Maverick niet in Alderney. Staat in de tuin van een grote villa. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=425,191 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Erbij gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
toonvanc Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 weet iemand hoe je rakketen moet afvuren bij helikopter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Erbij gezet. Ey Hackman, op het moment dat je op de SnapMap een punt toevoegd, verandert de link. De link in je eerste post is dus de oude... Als je "Edit" op een SnapMap, kan je de nieuwe URL kopiëren en je eerste post bewerken. (nieuwe link erin plakken) Laterz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 weet iemand hoe je rakketen moet afvuren bij helikopter? ik denk niet dat je die kunt afvuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Ey Hackman, op het moment dat je op de SnapMap een punt toevoegd, verandert de link. De link in je eerste post is dus de oude... Als je "Edit" op een SnapMap, kan je de nieuwe URL kopiëren en je eerste post bewerken. (nieuwe link erin plakken)Laterz Is gebeurd, bedankt voor het zeggen. Bewerkt: 19 juni 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Heey, ik ben bijna klaar met de storyline gecompleted, en kan de Annihilator en Mavericks nergens vinden, 3 verschillende plekken, bij Helitours staan wel heli's. Moet ik daar iets extra's voor doen? Misschien moet ik jullie map eens gebruiken. Later Edit, maverick gevonden, maar annihiliator, wanneer kan ik die vinden? Bewerkt: 19 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb speciaal voor jou even een kaartje gemaakt van ze, Click here to view the SnapMap! Ik zou als ik jou was de zuidelijke nemen want die kan je zonder wanted meenemen. Ik weet niet of ze te betreden zijn zonder een andere heli alleen daar kom je zelf wel achter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.