Jump to content

Helikopter


Hackman

Recommended Posts

Ik heb speciaal voor jou even een kaartje gemaakt van ze, Click here to view the SnapMap! Ik zou als ik jou was de zuidelijke nemen want die kan je zonder wanted meenemen. Ik weet niet of ze te betreden zijn zonder een andere heli alleen daar kom je zelf wel achter. :)

Ja, maar ze staan er nooit, die noordelijkste ben ik al 10 keer geweest, en nooit stond hij er :(

Hie ris nog een helipad, maar weet niet of er ene heli op komt

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=438,321

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je rakketen moet afvuren bij helikopter?

Je kunt niet echt raketten afvuren, maar met een Police Maverick, kun je wel schieten door op het vierkantje te drukken bij je PS3, 360 weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarom ik geen Annihiliator kan vinden?

Ik heb bij Brucie heb ik zijn special ability geunlocked, chooper vlucht.

Ik heb al een helitour gedaan.

Ik heb al een alle heli's gevlogen behalve de Annihiliator omdat ik die niet kan vinden.

Zou dit komen doordat ik niet alle duifjes heb gedaan of nog niet onder alle bruggen heb gevlogen?

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarom ik geen Annihiliator kan vinden?

Ik heb bij Brucie heb ik zijn special ability geunlocked, chooper vlucht.

Ik heb al een helitour gedaan.

Ik heb al een alle heli's gevlogen behalve de Annihiliator omdat ik die niet kan vinden.

Zou dit komen doordat ik niet alle duifjes heb gedaan of nog niet onder alle bruggen heb gevlogen?

Later

Is vlak boven je save huis dat je van Roman krijgt in Algonquin op het dak van het politie buro.

Je kan aan de achterkant het gebouw binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarom ik geen Annihiliator kan vinden?

Ik heb bij Brucie heb ik zijn special ability geunlocked, chooper vlucht.

Ik heb al een helitour gedaan.

Ik heb al een alle heli's gevlogen behalve de Annihiliator omdat ik die niet kan vinden.

Zou dit komen doordat ik niet alle duifjes heb gedaan of nog niet onder alle bruggen heb gevlogen?

Later

Is vlak boven je save huis dat je van Roman krijgt in Algonquin op het dak van het politie buro.

Je kan aan de achterkant het gebouw binnen.

Daar komt er geen bij mij :(

en hij staat ook niet op de vliegveld :(

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Daar komt er geen bij mij :(

en hij staat ook niet op de vliegveld :(

Vreemd, bij mij staat daar altijd 1.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...770,251|758,301

Dit zijn alle plaatsen waar er 1 staat. De uiterst linkse is verschillend, staat soms ook een Maverick. Pik een Maverick en vlieg is naar deze punten. Sommige zijn alleen vanuit de lucht te bereiken.

Bewerkt: door Fruitcake
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je rakketen moet afvuren bij helikopter?

Je kunt niet echt raketten afvuren, maar met een Police Maverick, kun je wel schieten door op het vierkantje te drukken bij je PS3, 360 weet ik niet.

Ja dat klopt. Is bij 360 gewoon X. Alle knoppen zijn hetzelfde ingesteld bij beide controllers.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je rakketen moet afvuren bij helikopter?

Je kunt niet echt raketten afvuren, maar met een Police Maverick, kun je wel schieten door op het vierkantje te drukken bij je PS3, 360 weet ik niet.

Ja dat klopt. Is bij 360 gewoon X. Alle knoppen zijn hetzelfde ingesteld bij beide controllers.

Vreemd, de Police Maverick schiet helemaal niet bij mij.

En als ze zouden kunnen schieten, waarom zou de Politie dat dan niet doen als ze achter je aan komen? Ze hangen gewoon uit het raam.

Kan iemand dit opklaren A.U.B.? :?

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je rakketen moet afvuren bij helikopter?

Je kunt niet echt raketten afvuren, maar met een Police Maverick, kun je wel schieten door op het vierkantje te drukken bij je PS3, 360 weet ik niet.

Ja dat klopt. Is bij 360 gewoon X. Alle knoppen zijn hetzelfde ingesteld bij beide controllers.

Vreemd, de Police Maverick schiet helemaal niet bij mij.

En als ze zouden kunnen schieten, waarom zou de Politie dat dan niet doen als ze achter je aan komen? Ze hangen gewoon uit het raam.

Kan iemand dit opklaren A.U.B.? :?

Ik denk, als die ventjes achterin zitten, en als die piloot op jouw gaat richten, moet hij helemaal vooruit gaan hangen, of hij moet extreem laag gaan hangen.

Het is gewoon handiger als er extra ventjes achter zitten, voor jou makkelijker om elkaar uit te roeien, behalve dan met een RPG.

En bij mij staat de Annihiliator er ook niet, zeer zonde.

Later

HIJ STAAT ER, GELUKKIG :D

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Er is er nog eentje. Click here to view the SnapMap. Je kunt er met een glazenwasserbakje omhoog aan de achterkant van het gebouw. Maar dan staat hij er niet. Hij (de Maverick) komt er alleen te staan als je al een heli hebt. Dus wil je van dat lelijke gele ding af, dan kun je die pakken. Je kunt als je voor de 1e keer daar bent, gelijk een Flying rat afschieten. Die zit daar (op de verdieping waar ook je met het hijsliftje opgaat en dan naar links).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...