Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

oke je moet een grafity mod pistool csm mod hebbeno. te krijgen ik welke mods heb jij of een ander topic weet niet welke. download ook de 515 crazy trainer of gebruik de jetpack.

ga op de controle toren staan en wacht een vliegtuig op. haal deze naar beneden met het pistool

enkele cheat: ''ggun''.

zet deze nu netjes op de grond of waar je maar wilt en laat je vallen. je gaat niet dood het het pistool.

steel dan het vliegtuig en jes your th best.

ps1: je kan ze ook laten donderen en dan explosiefideren ze!!!!! lol :schater:

ps2: er zit ook een carspawner in maar da's te simpel.

Geplaatst: (bewerkt)

Goed opletten bij nederlands helpt ook.. :$

Ik kan er totaal niks van lezen, sorry. :N

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

ga op de control t van ls staan en haal met het godowloade pistool het vliegtuig neer.

leer lezen het is zo simpel

Geplaatst:

ga op de control t van ls staan en haal met het godowloade pistool het vliegtuig neer.

leer lezen het is zo simpel

Leer hooftletters en punten op de juiste plaats te gebruiken. Simpel als wat.

Geplaatst:

Ik snap er geen drol van, Misschien helpt het als je een hele zin maakt. IPV die brakke zinnen.

Spelfouten vallen wel mee, je maakt geen zinnen maar je pleurt een hoop woorden neer en dan een komma, en dat moet een zin voorstellen.

Geplaatst:
Ik snap er geen drol van, Misschien helpt het als je een hele zin maakt. IPV die brakke zinnen.

Spelfouten vallen wel mee, je maakt geen zinnen maar je pleurt een hoop woorden neer en dan een komma, en dat moet een zin voorstellen.

reageer wat minder op mijn spelfouten en meer op de bedoeling van dit topic verdorie

Geplaatst:

reageer wat minder op mijn spelfouten en meer op de bedoeling van dit topic verdorie

Sorry hoor, maar ik kan niet reageren omdat ik het niet versta.

te krijgen ik welke mods heb jij of een ander topic weet niet welke.

:?

Geplaatst:

Sorry hoor, maar ik kan niet reageren omdat ik het niet versta.

te krijgen ik welke mods heb jij of een ander topic weet niet welke.

:?

te krijgen in topic welke mods heb jij ik weet anders niet welke

Geplaatst: (bewerkt)
oke je moet een grafity mod pistool csm mod hebbeno. te krijgen ik welke mods heb jij of een ander topic weet niet welke. download ook de 515 crazy trainer of gebruik de jetpack.

ga op de controle toren staan en wacht een vliegtuig op. haal deze naar beneden met het pistool

zet deze nu netjes op de grond of waar je maar wilt en laat je vallen. je gaat niet dood het het pistool.

Wat ik begrijp uit de eerste alinea, is dat claud een pistool heeft vervangen. Deze mod staat volgens hem in het 'Welke mods heb jij'-topic. De enige mod daar die het pistool vervangt is die van 'warrock' (klik). Je moet ook de San Andreas Ultimate Trainer +151 downloaden of de Jetpack gebruiken.

Je moet daarna naar een controle toren (misschien die van Area 69? niet duidelijk) gaan en daarop gaan staan. Wacht een vliegtuig op en haal die naar beneden met het pistool. Doe de cheat 'ggun' (zal wel van de trainer zijn). Zet hem dan op de grond en laat je vallen.

Steel het vliegtuig en 'you're the best'[/u].

P.S.1: Je kan ze ook laten vallen, dan exploderen ze.

P.S.2: Er zit een carspawner in, maar dat is te simpel.

Dit is wat ik eruit op maak... :Y

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Wat ik begrijp uit de eerste alinea, is dat claud een pistool heeft vervangen. Deze mod staat volgens hem in het 'Welke mods heb jij'-topic. De enige mod daar die het pistool vervangt is die van 'warrock' (klik).

Hij bedoelt dat je de gravity gun mod voor Cleo3. Met die mod kan je dingen op pakken en weg gooien.
Je moet ook de San Andreas Ultimate Trainer +151 downloaden of de Jetpack gebruiken.

Je moet daarna naar een controle toren (misschien die van Area 69? niet duidelijk) gaan en daarop gaan staan. Wacht een vliegtuig op en haal die naar beneden met het pistool. Doe de cheat 'ggun' (zal wel van de trainer zijn).

Nee, dat is de cheat van die mod.
Zet hem dan op de grond en laat je vallen.

Geplaatst:

Wat ik begrijp uit de eerste alinea, is dat claud een pistool heeft vervangen. Deze mod staat volgens hem in het 'Welke mods heb jij'-topic. De enige mod daar die het pistool vervangt is die van 'warrock' (klik).

Hij bedoelt dat je de gravity gun mod voor Cleo3. Met die mod kan je dingen op pakken en weg gooien.
Je moet ook de San Andreas Ultimate Trainer +151 downloaden of de Jetpack gebruiken.

Je moet daarna naar een controle toren (misschien die van Area 69? niet duidelijk) gaan en daarop gaan staan. Wacht een vliegtuig op en haal die naar beneden met het pistool. Doe de cheat 'ggun' (zal wel van de trainer zijn).

Nee, dat is de cheat van die mod.
Zet hem dan op de grond en laat je vallen.

Yup :Y alleen de controle toren in lsx <-los santos intl airport.

Geplaatst:

Er zijn zat plekken waar je je eigen belevenissen kwijt kunt. Een nieuw topic is dus niet nodig. :slotje:

Daarnaast het vriendelijke verzoek aan de topicstarter om even de structuur van het bericht op orde te brengen na het typen. Meer dan de helft van de reacties hier gaat onnodig over je taalgebruik.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...