Gangsta Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Hallo, Ik ben nu alweer GTA SA aan het spelen en ben echt alles vergeten. Ik ben nu net begonnen aan Jeffrey's (OG Loc) zijn missies, en wou naar amu-nation in Los Santos gaan, maar ik zie geen gele marker. Klopt het dat Amu-nation in Los Santos nog niet beschikbaar is? Of is het gewoon een fout? Alvast bedankt! Edit: Woops... Dit hoort bij Subforum General... Bewerkt: 14 juni 2008 door Gangsta Reageren
cheetha Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 De ammunation komt pas beschikbaar bij sweets missie (doberman) dan moet je naar binnen. maar voor die missie moet je nog 2 dingen doen de 3e missie van loc Managment Issues en 1e missie crash Burning Desire Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dat hij niet beschikbaar is, dat klopt. De Ammu-Nation in Los Santos (en ook de overige Ammu-Nation vestigingen) zijn pas na de missie Doberman geopend. In deze missie moet je een ganggebied (Glenn Park) van de Ballas overnemen, en maak je kennis met de Ammu-Nation. Opnieuw veel plezier met GTA San Andreas Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Cheetha & VWO-er, heel erg bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.