leeg125 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Hey ik heb een vraagje ik heb op me vaders laptop GTA SA geinstaleerd maar als ik het na het fimpje als het spel opstart valt die uit wat is het probleem? Gr. Leeg125 Reageren
claud Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Hey ik heb een vraagjeik heb op me vaders laptop GTA SA geinstaleerd maar als ik het na het fimpje als het spel opstart valt die uit wat is het probleem? Gr. Leeg125 allereerst welkom op gtaforum gr. Leeg125 ik wens jouw een prachtig tijd hier op het forum. de oorzaak kan zijn dat jouw laptop niet geschikt is of dat je het spel fout hebt geïnstalleert. Het kan ook zijn dat je spel illegaal is of een virus bevat. Of heb j gemod? een van deze fouten is er eentje die klopt denk ik. suc6 Reageren
leeg125 Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ik instaleer hem ff opnieuw Reageren
claud Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ik instaleer hem ff opnieuw Wil 't een beetje lukken? Reageren
tjoef Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Mocht je twijfels hebben of je computer het spel aankan, kijk dan hier! Zeer handig! Op die laptop staat waarschijnlijk al Vista? Dat kan misschien problemen opleveren, hoewel ik ook Vista heb en geen problemen heb. Maar soms is het anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.