kevin schilder Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ik heb de missie Blood Brothers gedaan en ik heb Derrick vermoord. Maar daarna hoor je een telefoontje van Packie te krijgen om te vragen of je op de begravenis komt. hoelang doert het ongeveer totdat Packie je belt. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Hoe lang het juist duurt weet ik niet precies, maar daar moet je je geen zorgen over maken. Na een tijdje of na een paar missies bellen Patrick en Kate je met de vraag als je naar de begravenis wilt komen. Zorg er wel voor dat je een een net pak van Perseus aanhebt en smart shoes mogen natuurlijk ook niet ontbreken. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Als het te lang duurt kan je beter gewoon eens saven, zo zijn er 6 uren gepasseerd en zullen ze je vlugger bellen. Reageren
sandesh Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dat pak wat je moet aantrekken moet ook een stropdas bevatten! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 je gaat alleen naar de begravenis als je FRANCIS vermoord Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 je gaat alleen naar de begravenis als je FRANCIS vermoord Dat is niet waar hoor, ik heb namelijk Derrick vermoord en ik moest ook naar de begravenis. Zoals ik al eerder zei maakt het niet of wie je vermoord, de missie zal het zelfde blijven, op sommige dialogen en de begraafplaats na. Reageren
kevin schilder Geplaatst: 17 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 bedankt iedereen ik heb hem gehaald dus op slot maar Reageren
AXIO Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dat pak wat je moet aantrekken moet ook een stropdas bevatten!klopt niet, ik was gekomen met zo'n pak die vlad ook had Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dat pak wat je moet aantrekken moet ook een stropdas bevatten! dat hoeft niet alleen moet je wel netjes aangekleed te zijn ben vergete hoe die pak hete Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.