.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 hallo, zoals de titel het zegt; m'n PC ventilator is kapot. maar ik heb geen zin om naar de winkel te lopen en te betalen daarvoor, dus weet iemand hoe ik dit oplos, ik heb al het stof er al uit geblazen maar hij draait nog altijd niet, en als je niet kan helpen, weet je dan wel of het beter is om naar de winkel te gaan?. ( heb vlug raad nodig, want nu kan ik gewoon niet meer gamen!!) Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) hallo,zoals de titel het zegt; m'n PC ventilator is kapot. maar ik heb geen zin om naar de winkel te lopen en te betalen daarvoor, dus weet iemand hoe ik dit oplos, ik heb al het stof er al uit geblazen maar hij draait nog altijd niet, en als je niet kan helpen, weet je dan wel of het beter is om naar de winkel te gaan?. ( heb vlug raad nodig, want nu kan ik gewoon niet meer gamen!!) Beste aartdognau, Welke ventilator is het van je pc? Je hebt er namelijk meerdere : voeding, koeling van je video kaart (aangezien hij nog wel aan kan maar niet kan game) enz. Maar goed als ik zo je berichtje lees denk ik dat je ventilator ''overleden'' is. Want meer dan je nu al hebt gedaan kan je verder ook niet meer doen. Ik raad je dan ook aan om naar een winkel te gaan en dus een nieuwe te kopen. Succes! Bewerkt: 14 juni 2008 door Global Reageren
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ik weet niet hoe hij noemt, maar het is die eene van achter dat uit je pc steekt, zou het zijn dat hij overleden is ik heb hem nog maar 2 jaartjes. maar ik ga hem eerst ff open veizen Reageren
jurgen1 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Zitten all kabel in de de computer zelf wel goed? Reageren
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 ja best hé XD. ik heb net men pc open gedaan en ik heb hem trg aan de praat gekregen, hij was de connectie met het moederbord verloren XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.