angie Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 heey Is het mogelijk om tv beelden in goede kwaliteit op te nemen zonder dat je een capture card gebruikt? Dus gewoon met je videocamera? Is er niet een speciale lens ofzo waardoor je goede kwaliteit beelden krijgt? alvast bedank Reageren
frankyyguy Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 heeyIs het mogelijk om tv beelden in goede kwaliteit op te nemen zonder dat je een capture card gebruikt? Dus gewoon met je videocamera? Is er niet een speciale lens ofzo waardoor je goede kwaliteit beelden krijgt? alvast bedank weet ik niet, ik hoorde wel dat dit een stuk moeilijker is geworden dan daarvoor. Wat is een Capture card precies? Reageren
gtamaniac Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) DVD-recorder? scartkabel van de console in de dvd-recorder en dan doorlussen naar tv. Dvdtje erin en opnemen in super kwaliteit. Bewerkt: 14 juni 2008 door gtamaniac Reageren
angie Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 DVD-recorder? scartkabel van de console in de dvd-recorder en dan doorlussen naar tv. Dvdtje erin en opnemen in super kwaliteit. dat van dvd had ik ook al gehoord, maar dat schint nogal moeilijk berwerkbaar te zijn. Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Het is niet makkelijk maar zoek maar eens rond er zijn meerdere topics hierover Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Je hebt ook eenof ander 'USB grabber', door dit kabeltje is het ook mogelijk. Zoek maar via zoekfunctie, krijg je wat meer informatie. Later, Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 een camera neerzetten gericht op je tv of sluit hem aan op je pc en je ps3 met zon speciaal kabeltje en gebruik er een windows programma voor Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) sorry dubbelpost Bewerkt: 29 juni 2008 door HoutwormNL Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Bump, maar wat vind je goede kwaliteit? Ik heb met mijn webcam :$ een filmpje gemaakt omdat ik me verveelde. Kijk maar eens, Later, Edit, Zoals ik zo zie, heeft Youtube mijn filmpje hun kwaliteit een grote deels verneukt Bewerkt: 1 juli 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.