Jump to content

Trouwerij Roman


Murcielago

Recommended Posts

Ik heb was dus opgebeld en uitgenodigd voor de trouwerij van Roman. Maar ik heb al van een vriend gehoord dat Kate daar doodgeschoten wordt en dat je dan een missie doet automatisch.[/font] maar wat moet ik doen om naar de trouwerij te gaan want ik wordt maar niet opgebeld, of moet ik langer wachten?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie met de trouw van Roman erin komt pas op het einde van het spel. Normaal gezien zal je ergens bij de eerste missie's in Algonquin opgebeld worden en uitgenodigd worden voor de trouw, maar pas na vele missie's zal de trouw plaats vinden.

Bij welke missie zit je nu ongeveer?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij welke missie zit je nu ongeveer?

Aangezien hij zegt dat hij al gebeld is voor de trouw, denk ik dat hij ofwel de missie If The Price is Right (Deal) of de missie A Dish Served Cold (Revenge) heeft voltooid. Wanneer je voor Revenge gekozen hebt, zal Kate inderdaad op de trouw van Roman en Mallorie vermoord worden door Jimmy Pegorino. Om de missie van start te laten gaan moet je voldoen aan twee dingen. Eén van de missies hierboven halen, en een pak van Perseus aanhebben. Ik dacht daarbij dat je smart shoes (van die zwarte schoenen) moest aanhebben, maar dat ben ik niet zeker. Normaal moet je, als je aan beide zaken voldoet een telefoontje krijgen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Bij welke missie zit je nu ongeveer?

Aangezien hij zegt dat hij al gebeld is voor de trouw, denk ik dat hij ofwel de missie If The Price is Right (Deal) of de missie A Dish Served Cold (Revenge) heeft voltooid.

Hoeft niet, je wordt al veel eerder uitgenodigd voor de bruiloft. Je wordt dan eraan herinnerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik alle missies af had kreeg ik ook geen belletje van Roman, maar ik herrinerde me dat hij een tijd had gezegd (ben nu vergeten wat het was). Toen ben ik gewoon een beetje rond gaan karren en politie irriteren en toen op dat eerder gezegde tijdstip belde hij me. Dus gewoon je game saven kan denk ik ook, want dan ben je weer 6 uur verder

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...