Miek Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Hallo iedereen! Ik heb uiteindelijk een sig met Photoshop kunnen maken. Wat ik heb gedaan:de map van GTA iv gezocht,geplakt op de achtergrond,zwart gemaakt,wit gebrusht(sig twee)geblend,en daarna het IV logo gerendeert,Niko Bellic,en een legerhelli GTA IV. Hier zijn ze dan: Sig 1: Sig 2: Avatar: Hopelijk vind je ze mooi!! MVG, Miek Bewerkt: 14 juni 2008 door Miek Reageren
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Ik ga voor sign 1,ik hou meer van zwart dan van wit(ik ben blank hoor ) en die avatar is wel mooi je ziet net het IV teken Ojaa en ik heb ook een progamma photoshop CS2 ofso daar kan ik prachtige sign's mee maken maar kweet alleen niet hoe die code's moeten dat vindt ik wel jammer,kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan? Want als ik die topic's lees snap ik er niet egt veel van dus als je het uit wil leggen stuur dan ff PB naar me GreetZz. Bewerkt: 14 juni 2008 door raymono Reageren
KJF Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik ga voor sign 1,ik hou meer van zwart dan van wit(ik ben blank hoor ) en die avatar is wel mooi je ziet net het IV teken Ojaa en ik heb ook een progamma photoshop CS2 ofso daar kan ik prachtige sign's mee maken maar kweet alleen niet hoe die code's moeten dat vindt ik wel jammer,kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan? Want als ik die topic's lees snap ik er niet egt veel van dus als je het uit wil leggen stuur dan ff PB naar me GreetZz. je moet de foto's uploaden, en als je dit niet snapt moet je het vragen in graphics general Reageren
Jay; Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan? Ik snap niet precies wat je bedoelt. Je hebt namelijk al een signature in je handtekening. Dit heb je gedaan door de link ervan te pakken en er de volgende codes voor en achter te doen: [IMG= ] Sorry voor het oftopic gaan trouwens Miek, misschien dat je er een apart topic voor aan kan maken als je het nog niet snapt of verder wil gaan in een soortgelijk topic. Bewerkt: 14 juni 2008 door Jay; Reageren
raymono Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan? Ik snap niet precies wat je bedoelt. Je hebt namelijk al een signature in je handtekening. Dit heb je gedaan door de link ervan te pakken en er de volgende codes voor en achter te doen: [IMG= ] Sorry voor het oftopic gaan trouwens Miek, misschien dat je er een apart topic voor aan kan maken als je het nog niet snapt of verder wil gaan in een soortgelijk topic. Dat je iets bij imagehack moet doen ofso zeggen ze? Reageren
KJF Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan? Ik snap niet precies wat je bedoelt. Je hebt namelijk al een signature in je handtekening. Dit heb je gedaan door de link ervan te pakken en er de volgende codes voor en achter te doen: [IMG= ] Sorry voor het oftopic gaan trouwens Miek, misschien dat je er een apart topic voor aan kan maken als je het nog niet snapt of verder wil gaan in een soortgelijk topic. Dat je iets bij imagehack moet doen ofso zeggen ze? Raymono maak gewoon even hier een topic aanmaakt met je vraag, word het je duidelijk uitgelegd, en hoef je niet iemand anders zijn topic te vernielen Reageren
Miek Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Ok,zeg nu maar wat jullie ervan vinden. Ik ga voor sign 1,ik hou meer van zwart dan van wit(ik ben blank hoor ) en die avatar is wel mooi je ziet net het IV teken Ojaa en ik heb ook een progamma photoshop CS2 ofso daar kan ik prachtige sign's mee maken maar kweet alleen niet hoe die code's moeten dat vindt ik wel jammer,kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan? Want als ik die topic's lees snap ik er niet egt veel van dus als je het uit wil leggen stuur dan ff PB naar me GreetZz. Ik load ze meestal op met Photobucket,dan krijg je een link.Met ImageReady duurthet te lang. Bewerkt: 15 juni 2008 door Miek Reageren
Miek Geplaatst: 16 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Wanneer gaan jullie hem raten? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Dan ga ik maar voor Sig 1,dat grijze is erg lelijk. Ook sig een heeft een paar minpuntjes. De tekst 'Gtaforum' valt weg,en hij is ook een beetje simpel vind ik. De avater is best mooi! Sig: 6/10 Avater: 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.