Jump to content

Mijn allereerste sig met Photoshop.

Welke is de mooiste?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Welke is de mooiste?

• Sig 1
      5
    • Sig 2
      4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen!

Ik heb uiteindelijk een sig met Photoshop kunnen maken.

Wat ik heb gedaan:de map van GTA iv gezocht,geplakt

op de achtergrond,zwart gemaakt,wit gebrusht(sig twee)geblend,en daarna het IV logo

gerendeert,Niko Bellic,en een legerhelli GTA IV.

Hier zijn ze dan:

Sig 1:

GTAIV2cop.jpg

Sig 2:

GTAIVcopy.jpg

Hopelijk vind je ze mooi!!

MVG,

Miek

Bewerkt: door Miek

Ik ga voor sign 1,ik hou meer van zwart dan van wit(ik ben blank hoor :puh: ) en die avatar is wel mooi je ziet net het IV teken :D

Ojaa en ik heb ook een progamma photoshop CS2 ofso daar kan ik prachtige sign's mee maken maar kweet alleen niet hoe die code's moeten dat vindt ik wel jammer,kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan?

Want als ik die topic's lees snap ik er niet egt veel van dus als je het uit wil leggen stuur dan ff PB naar me ;)

GreetZz.

Bewerkt: door raymono
Geplaatst:
Ik ga voor sign 1,ik hou meer van zwart dan van wit(ik ben blank hoor :puh: ) en die avatar is wel mooi je ziet net het IV teken :D

Ojaa en ik heb ook een progamma photoshop CS2 ofso daar kan ik prachtige sign's mee maken maar kweet alleen niet hoe die code's moeten dat vindt ik wel jammer,kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan?

Want als ik die topic's lees snap ik er niet egt veel van dus als je het uit wil leggen stuur dan ff PB naar me ;)

GreetZz.

je moet de foto's uploaden, en als je dit niet snapt moet je het vragen in graphics general

kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan?

Ik snap niet precies wat je bedoelt. Je hebt namelijk al een signature in je handtekening. Dit heb je gedaan door de link ervan te pakken en er de volgende codes voor en achter te doen:

[IMG= ]

Sorry voor het oftopic gaan trouwens Miek, misschien dat je er een apart topic voor aan kan maken als je het nog niet snapt of verder wil gaan in een soortgelijk topic.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
kan jij mij mischien uitleggen in een PB hoe je die code van handtekeningen krijgt dan?

Ik snap niet precies wat je bedoelt. Je hebt namelijk al een signature in je handtekening. Dit heb je gedaan door de link ervan te pakken en er de volgende codes voor en achter te doen:

[IMG= ]

Sorry voor het oftopic gaan trouwens Miek, misschien dat je er een apart topic voor aan kan maken als je het nog niet snapt of verder wil gaan in een soortgelijk topic.

Dat je iets bij imagehack moet doen ofso zeggen ze?

Geplaatst:

[IMG= ]

Dat je iets bij imagehack moet doen ofso zeggen ze?

Raymono maak gewoon even hier een topic aanmaakt met je vraag, word het je duidelijk uitgelegd, en hoef je niet iemand anders zijn topic te vernielen

Ok,zeg nu maar wat jullie ervan vinden.

GreetZz.

Ik load ze meestal op met Photobucket,dan krijg je een link.Met ImageReady duurt

het te lang.

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Dan ga ik maar voor Sig 1,dat grijze is erg lelijk. Ook sig een heeft een paar minpuntjes. De tekst 'Gtaforum' valt weg,en hij is ook een beetje simpel vind ik. De avater is best mooi!

Sig: 6/10

Avater: 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...